Mistä johtuu painajaiset ja unihalvaukset päiväunilla?
Unihalvauksia ei ole hetkeen onneksi ollut, mutta aloin taas vain ihmettelemään herätessäni kun näin taas inhottavia painajaisia
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Stressi?
Miksi se harvoin vaikuttaa yöuniin? En muista edes koska viimeksi olisin saanut unihalvauksen yöllä. Painajaisetkit ovat ihan erilaisia.
En nyt tiedä sitten, mutta ei ole ihan tavatonta, että päiväunien nukkuminen tekee jotenkin ahdistavan olon. Ei mulla tätä nuorempana ollut, mutta nykyään on. Voi liittyä siihenkin, että mulla on uniapneatyyppistä oireilua. Voiko olla, että sitä on helpommin päivällä? (Mulla ei ole siis niitä hengityskatkoja jatkuvasti, vaan vain silloin tällöin).
Vierailija kirjoitti:
Rukoile ja katso onko vaikutusta.
Alapeukuttaja et edes ansaitsisi koko vinkkiä. Helmi sialle.
Nukutko päiväunet töiden jälkeen? Työstressi purkautuu siinä ja siksi et näe painajaisia yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoile ja katso onko vaikutusta.
Alapeukuttaja et edes ansaitsisi koko vinkkiä. Helmi sialle.
Ensi kerrallapa en taida laittaa. Kärsikää piruista rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä sitten, mutta ei ole ihan tavatonta, että päiväunien nukkuminen tekee jotenkin ahdistavan olon. Ei mulla tätä nuorempana ollut, mutta nykyään on. Voi liittyä siihenkin, että mulla on uniapneatyyppistä oireilua. Voiko olla, että sitä on helpommin päivällä? (Mulla ei ole siis niitä hengityskatkoja jatkuvasti, vaan vain silloin tällöin).
Joskus päiväunilla näin aika usein unia joissa olin veden alla enkä pystynyt hengittämään... Ap
Vierailija kirjoitti:
Nukutko päiväunet töiden jälkeen? Työstressi purkautuu siinä ja siksi et näe painajaisia yöllä.
Olen aloittanut koulun ja tätä oli jo ennen sitä. Ap
Stressi?