Arvatkaa kenelle vaikein saada heijastin?
1. 6-vuotias
2. 11-vuotias
3. 42-vuotias
Jooh, tuo 42-vuotias mies ei suostu laittamaan kunnollisia heijastimia. Mikä hemmetin pösilö! Sehän on "noloa". ARGH!
Kommentit (15)
Niinpä. Meilläkään mies ei käytä heijastinta eikä pyöräilykypärää. Ja muuten on niin helvetin tarkka turvallisuuden suhteen. Ainakin omasta mielestään. Ääliö!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:30"]En mäkään käytä. Vittu ihan sama.
[/quote]
Toivottavasti jäät auton alle ja kuolet.
Arvasin jo otsikosta, ennen kuin klikkasin ketjun auki :)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:30"]
En mäkään käytä. Vittu ihan sama.
[/quote]
Kylläpä sinua naurattaa sitten, kun ajan nelivedollani sinun päälle. Olet kuin kärpänen minun tuulilasissani! Jää ikävä ja ruma tahra, toivottavasti ei tule ruttua. ;(
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:30"]En mäkään käytä. Vittu ihan sama.
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:30"]En mäkään käytä. Vittu ihan sama.
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:30"]En mäkään käytä. Vittu ihan sama.
[/quote]
[/quote]
Sitä juuri toivonkin.
Odotapa muutama vuosi, niin nro. 2 on ylivoimaisesti vaikein tapaus.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:51"]
[/quote]
Näin on, varsinkin jos on tyttö.
Arvasin. Itse kun on tänään taistellut viisikymppisen syömisten kanssa "en syö maksalaatikkoa, oon allerginen ääää-ää", ja etteivät lapset tarvitse suojalaseja (vaikka meillä kaapissa sattumalta on, on vaan itse piilottanut ne johonkin eikä suostunut elettä tekemään etsiäkseen) tänään ulkona...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:51"]
[/quote]
Näin on, varsinkin jos on tyttö.
[/quote]
Paitsi jos pintamuoti-ilmiöksi nousee heijastavat tuotteet.
Varjelkoon meidät tyttöjen pissispelleilyiltä.
Saatanan aikuiset käyttäytyy kun pienet pennut! "Minä en halua, en tee.. en en en!" Terkuin 39v miehen avokki. Ei pelkästään heijastin, mutta moni muu juttu..
Meillä mies 45v on ihan hysteerinen heijastimiensa kanssa, ja varsinkin lapsen ja rattaat hän haluaa vuorata heijastimilla joka suunnasta. Ihan hyvä näin.
Osta sille joku magee heijastin. Mulla on esim. tämä: http://kauppa.ruohonjuuri.fi/productresources/pic1_big/ASAP-6420098907700.jpg
Mun 13v pian 14v tyttö otti syksyllä ihan omatoimisesti heijastimen käyttöön. Eikä ole mikään ns. nörtti. Ja en sano pahalla, ei mitään vikaa heissä. Oikein toivoisin, että oma tyttö olisi.
Onko tämä 42-v myös niitä, jotka ajavat pyörällä ilman kypärää, ettei vain 42-vuotiaan miehen hieno kampaus menisi lyttyyn tai vaikuttaisi muuten vain rumentavasti uskomattoman komeaan ulkonäköön?