Ai että teki hyvää avautua muijalle
Kyllästyin ku muija aina valittaa ulkonäöstään ja avauduin oikein kunnolla, tein selväksi miten asiat on. Ite on tuollanen 168cm/54kg isotissinen ja aina pitää epäillä ja väheksyä ulkonäköään, jatkuva valittaminen onks mun tissit tarpeeksi isot, näytänkö tarpeeksi hyvälle jne. Sanoin niinku asiat oikeesti menee et mua ei kiinnosta vittuakaan miltä näytät vaan mitä oot sisimmäisyydessään ja että tiedätkö että mun kaverin muija 160/90 näyttää paljo paremmalta mun silmissä koska hänellä on itsetunto kohillaan. Alko raukka itkemään;) lopuks nii oon 175/73 mies.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 19:38"]Ei se tissien koko eikä perse eikä ulkonäkö yleensäkkään naisen arvoa ylennä. Vituttaa jos muija kyttää jokaista omaa ruoka annosta voiko syödä, millon mitäki pukee päällensä tai miltä ylipäätään näyttää, kyselee kokoajan mielipiteitä eikä usko kerrasta. Kun sisäisesti on viallinen on myös ulkoisesti, mutta jos on sisäisesti itsettunto kunnossa on myös ulkoisesti kaunis... käy jopa kateeksi tätä kaveria jolla hyvä vaimo...;) ap
[/quote]
Mä olen 167cm/75kg, lopputulos siitä kun syö mitä tahtoo ja miten tahtoo vuoden ajan eikä ehdi liikkua, koska vauva. Tiedän, että olen ylipainoinen, mutta se mielestäni sopii minulle enemmän. Lihoin siis vuodessa 11kg, tuon syömisen takia. Nyt näytän hyvältä, mutta tosi asia on, että jos jatkan syömistä miten sattuu ja milloin sattuu ja lihoan samalla tahdilla, en näytä enää parin vuoden päästä niin hyvältä. Joten nyt taas katson vähän mitä syön ja syön terveellisesti 5 kertaa päivässä sopivia annoskokoja, muuten painan jo kolmen vuoden päästä 107kg.
Onko vaimosi valittanut ulkonäöstään aina? Mitä valitus yleensä sisältää? Vastaatko valitusvirteen jotenkin ja oletko koskaan ärähtänyt, että hän voisi keskittyä olennaiseen mielummin ja lopettaa alituinen paskan jauhaminen?
Naisen vartaloa nyt vaan täytyy jonkun aina haukkua. Jos ei nainen itse sitä tee, sen tekee mies.
T. jäätäviä törkeyksiä miesten suusta kuullut nainen
Naisesi oisi vaan halunnut miellyttää sinua rakastaan. Haluaisi spontaanisti kuulla miten kaunis ja hyvännäköinen on. Kun et kerro niin täytyy lypsää näitä kehuja miettimällä ääneen onko näin hyvä. Sit kun rupeet vie vertaamaan kaverin eukkoon niin varmasti on paha mieli.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 21:07"]
Ap on täysin oikeassa. Olen itse 168/ 87 nainen. Treenaan ja liikun säännöllisesti. En pidä itseäni läskinä vaikka joku teistä varmasti sanoo hyi mikä valas. Kropastani näkee että pidän itsestäni huolta. Mies pitää minua todella seksikkäänä naisena. En surkuttele kilojani. Naiset rakastakaa omaa kroppaanne..koska rakkaasta halua pitää hyvää huolta. Ilon kautta!
[/quote]
Tai on myös niin että ei siitä kropasta tartte näkyä mikään treenaaminen millääntapaa, kunhan olet sinut itsesikanssa olit iso tai pieni etkä valita ja uskot/hyväksyt sen kun mies sanoo että olet nätti ja rakastan sua sellaisena ku olet etkä ala epäröimään. On aika iso asia parisuhteessa jos toinen on ihan vaan kiva ihminen. Ap