Lue keskustelun säännöt.
Onnistuisikohan tällainen ruokakaupassa?
06.09.2006 |
Jos rahat vähissä pari päivää ennen palkkapäivää ja ruokaa pitäisi saada. Niin tekisi niin että sanoisi kassalla " voi ei lompakko on jäänyt kotiin" . Niin saisikohan tuon ostoksen velaksi, etenkin jos on tuttu myyjä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta eikö olis järkevämpää avata se tili sinne lähikauppaan?