Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaikkunaiset kirvoitti idean, haluan brittimiehen

Vierailija
31.12.2014 |

Mistä löytyisi? Vähänkö ois ihana sellainen James Bondimainen (viimeisin malli) ja useita muita urheilijoita, näyttelijöitä, muusikoita jne. tulee mieleen.

Brittimiehissä vain on sitä jotain ulkonäössä ja aksentissa. Jopa niissä tavallisissa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ruotsalaismieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:05"]

Minulla on päällisin puolin todella hyvä brittimies. On ahkera, luotettava, kohtelias tavoiltaan, huomioiva, kiihkeä, rakastava, hauska, suvaitsevainen, you name it, mutta ihan käsittämättömän kova luonne ja suuttuessaan on täysi piru. Suomalaisiin veteliin, mutta toisaalta mukavuudenhalussaan aika vässyköihin miehiin tottuneena en edes tajunnut minkälaisia temperamentteja maailmalta voi löytyä... Mies on yliopistokoulutettu, ollut aina hyvissä työpaikoissa ja pyörinyt ns. sivistyneitten ihmisten keskuudessa, mutta nähtävästi mies voidaan ottaa pois lapsuuden duunarigetosta, mutta duunarigetto ei koskaan lähde miehestä. On se machouskin silti tavallaan aika kuumaa... Eli tutki tosiaan taustat kunnolla ettei tule yllättäviä Ray Winstone-hetkiä.

[/quote]

Mun suomalainen mies oli ihan sika, ei tietoakaan mistään vässykästä,  patologinen valehtelija ja piti mua henkisellä tasolla nyrkin ja hellan välissä. Olen ollut nyt 3 vuotta sinkku ja kiertänyt hiukan maailmaakin, en ole enää ihan sinisilmäinen ja ennenkaikkea, tiedän mitä en halua. Ja olen itsenäinen, en hae miestä turvaksi vaan tunteen vuoksi ja ehkä hiukan seikkailunkin... pysyvää suhdetta kuitenkin, seikkailu tässä tarinassa on sitä, että lähden tavoittelemaan jotain mikä on aina kiehtonut... brittimies ;)

-Ap

[/quote]

No joo, on tuo minunkin sisäinen huligaani sentään rehellinen eikä ole koskaan käynyt käsiksi, mutta osaa olla täynnä primaaliraivoa kun huonosti käy. Ja se äänenkäyttö - meinaa multa ja lapsilta mennä liru housuun kun mies karjaisee huushollin hiljaiseksi. Toisaalta ihan hyväkin, ainakin tiedetään kuka on mies talossa. Mutta omalle kohdalle ei Suomessa kyllä sattunut yhtä tällaista miestä, joka siis osaa käyttäytyä aivan loistavasti, kohteliaasti ja älykkäästi, mutta jonka kovan ulkokuoren sisältä löytyisi piinkova sydän... ;) Ei se britti-imperiumi varmasti ihan sattumalta syntynyt, kyllä siellä on sellaista kovuutta ja toisaalta henkistä notkeutta ihan kansanluonteessa, että hidas ja hyväntahtoinen suomalainen jää helposti jalkoihin. Voin silti suositella, Suomesta ei varmaan löydy samantasoisia miehiä kuin ehkä jostain 2-kymppisistä.

[/quote]

Uskon sinua. Ja onhan se ihan tuurissa minkälaisen ihmisen kanssa kemiat natsaa, mutta pa**aa en enää aio haukata, siksipä ehkä yhäkin (ikuisesti?) sinkku ;)

Mutta tuli mieleen, että brittimiehissä tykkään just kertomastasi asenteesta, se tietynlainen syntymälahjana saatu lujuus luissa ja ytimissä. (Olen käynyt UK:ssa muutamia kertoja, mutten koskaan vapaana naisena).

Ja joku sanoikin jo aiemmin, että britit arvostaa suomalaisia, niin sen olen itsekin huomannut. Yhteen serueeseen en meinannut millään päästä kunnolla sisälle (olin ainoa ulkomaalainen). Kun seurueelle selvisi, että olen suomesta, niin en tavallaan ollutkaan enää "joku ulkomaalainen" vaan olin "suomalainen" ja siinä oli tosi selvä ero.

-Ap

Vierailija
44/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:59"]

[/quote]

Tunnen ruotsalaisia miehiä ;)

Vierailija
45/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:57"]

Varoituksena vaan, että briteillä on erittäin huono suuhygienia. Brittimies voi näyttää Bondilta ja olla charmikas, mutta henki haisee kaatopaikalta.

[/quote]

Niin on suomalaisillakin. Minkä maalaiset miehet hoitaa hampaansa?
[/quote]

ainakin minun kotimainen miesystäväni

Vierailija
46/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:59"]

[/quote]

Tunnen ruotsalaisia miehiä ;)

[/quote]