Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaikkunaiset kirvoitti idean, haluan brittimiehen

Vierailija
31.12.2014 |

Mistä löytyisi? Vähänkö ois ihana sellainen James Bondimainen (viimeisin malli) ja useita muita urheilijoita, näyttelijöitä, muusikoita jne. tulee mieleen.

Brittimiehissä vain on sitä jotain ulkonäössä ja aksentissa. Jopa niissä tavallisissa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:20"]

Mulla maailman ihanin mies. Hyvä isä, huomioi minua, kohtelias, osaa puhua asioista, rehellinen, tasa-arvoinen, hauska, hyvä sängyssä, rehti ja reipas, pitää hyvää huolta itsestään, puhdas ja siisti jne... Ihana tyyppi. Jos tämä mun mies on tyypillinen britti, niin suosittelen kaikille lämpimästi. Hae ap ihmeessä omasi äkkiä.

[/quote]

Voi, kuullostaa hyvältä paketilta. Lähden pakettimatkalle heti kun lomaa ja rahaa. Löytyiskö netin kautta? Missä tutustuit omaan?

[/quote]

En ole tuo edellinen vastaaja mutta netti on ehdottomasti paras vaihtoehto! Siinä saat tutustua ihmiseen kunnolla ennen tapaamista. Toinen vaihtoehto on esim. vaihdossa jonkun paikallisen iskeminen. Joka tapauksessa, jos haluat pitkän suhteen, ei kannata hätäillä eikä ottaa joltain viikonloppumatkalta vaan tyyliin jotain ensimmäistä vastaantulijaa.

Vierailija
22/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:27"]

Kävin noutamassa. Sieltä niitä olisi tarttunut useampikin matkaan, valitsin siitä vain itseäni eniten miellyttävän kotiin tuomisiksi. :)

[/quote]

Mä noudan kans. Ja muuten oikeasti aion noutaa oman sydänkäpysen sieltä. Ja kun sellaisen löydän, lupaan, että kaivan tämän ketjun esiin ja ilmoitan asiasta täällä. Aikaa voi mennä, en ennen kesää pääse minnekkään, mutta kesällä ja syksyllä onnistunee pariinkin otteeseen. Ja ilmoitan kyllä senkin, jos ei noilla reissuilla nappaa. Tämä luvattu.  :) -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:24"]

Mulla maailman ihanin mies. Hyvä isä, huomioi minua, kohtelias, osaa puhua asioista, rehellinen, tasa-arvoinen, hauska, hyvä sängyssä, rehti ja reipas, pitää hyvää huolta itsestään, puhdas ja siisti jne... Ihana tyyppi. Jos tämä mun mies on tyypillinen britti, niin suosittelen kaikille lämpimästi. Hae ap ihmeessä omasi äkkiä.

[/quote]

Voi, kuullostaa hyvältä paketilta. Lähden pakettimatkalle heti kun lomaa ja rahaa. Löytyiskö netin kautta? Missä tutustuit omaan?

[/quote]

En ole tuo edellinen vastaaja mutta netti on ehdottomasti paras vaihtoehto! Siinä saat tutustua ihmiseen kunnolla ennen tapaamista. Toinen vaihtoehto on esim. vaihdossa jonkun paikallisen iskeminen. Joka tapauksessa, jos haluat pitkän suhteen, ei kannata hätäillä eikä ottaa joltain viikonloppumatkalta vaan tyyliin jotain ensimmäistä vastaantulijaa.

[/quote]

Puhut vähän mutta asiaa, lasken verkkoja nettivesille jo tässä keväällä -Ap

Vierailija
24/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hyvän deittipaikan, poistun selailemaan. Pitäkää peukkuja, "siitä se sitten lähti..."

Hyvää Uutta Vuotta

-Ap

Vierailija
25/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itselleni ihanan brittimiehen jo parikymmentä vuotta sitten. Hän on kiltti, älykäs, omaa tyypllisen kuivan brittihuumorintajun, ulkonäöltään on pitkä, hoikka ja omaa juuri sitä mainostettua ulkonäkökarismaa. Ja täällä ollaan vieläkin, onnellisesti naimisissa. (Miehen suuhygienian tasokin on korkea!) Ja kokemuksieni mukaan brittimiehet myös tuntuvat arvostavan suomalaisia naisia.

Vierailija
26/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt venäläistä miestä, esim sellaista Anastasia-sarjan hiton komeaa renkiä muistuttavaa tai sitä paronia vai mikä se tumma nuori mies olikaan. :P

Vierailija
27/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittimiehet voi olla ihan ok, jos tykkää. Mut harva niistä on " noudettavissa" sillä britit on ksenofobeja. Eivät poistu omasta maastaan kuin ryyppäämään ja silloinkin vain jos turistirysästä saa myös uppopaisteettua turskaa ja perunaa etikalla maustettuna.

Vierailija
28/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa katsoa tarkkaan miehen taustat. siellä on tosiaan ihmisen koko elämä yhteiskuntaluokasta kiinni. exäni oli itä-lontoon alaluokkaa, ja suomalaiseen tasavertaisuuteen ja yleisivistävään koulutukseen tuudittautuneena luulin ettei tulotasolla tai koulun sijainnilla ollut väliä... täällä  meuhkataan wt:stä suu vaahdossa, mutta ette te ihmiset ole white trashia nähneetkään!!

Vierailija
29/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:42"]

Mistä löytyisi? Vähänkö ois ihana sellainen James Bondimainen (viimeisin malli) ja useita muita urheilijoita, näyttelijöitä, muusikoita jne. tulee mieleen.

Brittimiehissä vain on sitä jotain ulkonäössä ja aksentissa. Jopa niissä tavallisissa.

[/quote]

käykö sellainen "tavallinen" lad, joka käy pubissa, veikkaa urheiluvedoissa,

katsoo jalkapalloa ja käy Tallinnassa juomassa pään täyteen?

Vierailija
30/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi

Vierailija
32/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/46 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väli-ilmo

Olen selannut yhden deittisivuston tarjonnan (en ole ikinä nettideittaillut suomessakaan) ja aika monipuolinen. Nettideittailussa näyttäis olevan se ongelma, että useimmilla ikähaarukka 20-40 vuotta nuorempiin, iiiik. Ei mua nyt millään innosta esmes mies jonka haarukka on 18-35 vaikka mahtuisinkin haarukkaan, kun ukko ite 45. Tämän vuoksi mulle sopisi paremmin ehkä paikanpäällä deittailu, olen aina saanut ikäistäni seuraa helposti mutta netin kautta se näyttää olevan asteen vaikeampaa.

Yhdelle laitoin viestiä, valitsin antamansa ikähaarukan, musiikkimaun ja harrastusten mukaan, ulkonäkö toissijainen mutta kyllä ihan ok, selvä britti ;)

Voin aivan hyvin asua sekä Englannissa että Suomessa, tilanteen mukaan. Jos mies on ihana, niin voin muuttaa vaikka kuuhun (no en kyllä silti), mielummin Englannissa. En hae miestä Lontoosta, Lontoo on itseasiassa miinus, en ole suurkaupunki-ihminen, maaseutu, moottoripyöräily ja välimatkat ym. on enemmän mieleen...hyvässä seurassa.

Kyllä mä muuten haen sen miehen, ihan varma. Hakemisella en tarkota muuttoa suomeen, olen ollu epätarkka, saa se tännekin tulla jos haluaa ;)

-Ap

Vierailija
34/46 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä tuntuu ainakin olevan aivan karmee ruokavalio ja kaljan läträämiset siihen päälle ja sarjoissakin menevät päivälläkin yksille.

Vierailija
35/46 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulla on samanlainen. No isyydestä en tiedä, kun lapsia ei ole. On myös komea. Netistä löysin.

Vierailija
36/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele jos brittimiehet (ainakin sivistyneet sellaiset) pitävät suomalaisista naisista. Ystävälläni on ravintola ulkomailla ja siellä tulee aina seurattua brittinaisporukoiden touhuja. Aivan hirveitä kanoja, kovaäänisiä, vaativia ja kännissä ihan mahdottomia. Ei mitään yleisiä käytöstapoja.

Vierailija
37/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päällisin puolin todella hyvä brittimies. On ahkera, luotettava, kohtelias tavoiltaan, huomioiva, kiihkeä, rakastava, hauska, suvaitsevainen, you name it, mutta ihan käsittämättömän kova luonne ja suuttuessaan on täysi piru. Suomalaisiin veteliin, mutta toisaalta mukavuudenhalussaan aika vässyköihin miehiin tottuneena en edes tajunnut minkälaisia temperamentteja maailmalta voi löytyä... Mies on yliopistokoulutettu, ollut aina hyvissä työpaikoissa ja pyörinyt ns. sivistyneitten ihmisten keskuudessa, mutta nähtävästi mies voidaan ottaa pois lapsuuden duunarigetosta, mutta duunarigetto ei koskaan lähde miehestä. On se machouskin silti tavallaan aika kuumaa... Eli tutki tosiaan taustat kunnolla ettei tule yllättäviä Ray Winstone-hetkiä.

Vierailija
38/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:55"]

Niillä tuntuu ainakin olevan aivan karmee ruokavalio ja kaljan läträämiset siihen päälle ja sarjoissakin menevät päivälläkin yksille.

[/quote]

Mä olen huono kokki, brittimies on ehdottomasti mun juttu. Päivä on parasta aikaa oluenkin suhteen, ilta-yöryyppääminen (tyyli suomessa) ei ole ikinä ollut mun juttu.

-Ap

Vierailija
39/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:05"]

Minulla on päällisin puolin todella hyvä brittimies. On ahkera, luotettava, kohtelias tavoiltaan, huomioiva, kiihkeä, rakastava, hauska, suvaitsevainen, you name it, mutta ihan käsittämättömän kova luonne ja suuttuessaan on täysi piru. Suomalaisiin veteliin, mutta toisaalta mukavuudenhalussaan aika vässyköihin miehiin tottuneena en edes tajunnut minkälaisia temperamentteja maailmalta voi löytyä... Mies on yliopistokoulutettu, ollut aina hyvissä työpaikoissa ja pyörinyt ns. sivistyneitten ihmisten keskuudessa, mutta nähtävästi mies voidaan ottaa pois lapsuuden duunarigetosta, mutta duunarigetto ei koskaan lähde miehestä. On se machouskin silti tavallaan aika kuumaa... Eli tutki tosiaan taustat kunnolla ettei tule yllättäviä Ray Winstone-hetkiä.

[/quote]

Mun suomalainen mies oli ihan sika, ei tietoakaan mistään vässykästä,  patologinen valehtelija ja piti mua henkisellä tasolla nyrkin ja hellan välissä. Olen ollut nyt 3 vuotta sinkku ja kiertänyt hiukan maailmaakin, en ole enää ihan sinisilmäinen ja ennenkaikkea, tiedän mitä en halua. Ja olen itsenäinen, en hae miestä turvaksi vaan tunteen vuoksi ja ehkä hiukan seikkailunkin... pysyvää suhdetta kuitenkin, seikkailu tässä tarinassa on sitä, että lähden tavoittelemaan jotain mikä on aina kiehtonut... brittimies ;)

-Ap

Vierailija
40/46 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:05"]

[/quote]

Mun suomalainen mies oli ihan sika, ei tietoakaan mistään vässykästä,  patologinen valehtelija ja piti mua henkisellä tasolla nyrkin ja hellan välissä. Olen ollut nyt 3 vuotta sinkku ja kiertänyt hiukan maailmaakin, en ole enää ihan sinisilmäinen ja ennenkaikkea, tiedän mitä en halua. Ja olen itsenäinen, en hae miestä turvaksi vaan tunteen vuoksi ja ehkä hiukan seikkailunkin... pysyvää suhdetta kuitenkin, seikkailu tässä tarinassa on sitä, että lähden tavoittelemaan jotain mikä on aina kiehtonut... brittimies ;)

-Ap

[/quote]

No joo, on tuo minunkin sisäinen huligaani sentään rehellinen eikä ole koskaan käynyt käsiksi, mutta osaa olla täynnä primaaliraivoa kun huonosti käy. Ja se äänenkäyttö - meinaa multa ja lapsilta mennä liru housuun kun mies karjaisee huushollin hiljaiseksi. Toisaalta ihan hyväkin, ainakin tiedetään kuka on mies talossa. Mutta omalle kohdalle ei Suomessa kyllä sattunut yhtä tällaista miestä, joka siis osaa käyttäytyä aivan loistavasti, kohteliaasti ja älykkäästi, mutta jonka kovan ulkokuoren sisältä löytyisi piinkova sydän... ;) Ei se britti-imperiumi varmasti ihan sattumalta syntynyt, kyllä siellä on sellaista kovuutta ja toisaalta henkistä notkeutta ihan kansanluonteessa, että hidas ja hyväntahtoinen suomalainen jää helposti jalkoihin. Voin silti suositella, Suomesta ei varmaan löydy samantasoisia miehiä kuin ehkä jostain 2-kymppisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän