Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaikkunaiset kirvoitti idean, haluan brittimiehen

Vierailija
31.12.2014 |

Mistä löytyisi? Vähänkö ois ihana sellainen James Bondimainen (viimeisin malli) ja useita muita urheilijoita, näyttelijöitä, muusikoita jne. tulee mieleen.

Brittimiehissä vain on sitä jotain ulkonäössä ja aksentissa. Jopa niissä tavallisissa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla brittimiesystävä...nam...vuosi tunnettu

Vierailija
2/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin.. Sinänsä oikeilla jäljillä, jos haluat halvan näköisen riisisilmän miespuolisen vastineen. Olen viettänyt paljon aikaa Britanniassa, ja voin kertoa, että miehet ovat siellä pisamanaamaisia, horohampaisia, kaljasieppoja ja TODELLA juntteja/vanhoillisia verrattuna suomalaisiin. Naiset ovat niin järkyttäviä, että heihin en edes puutu. Nosta vähän rimaa sisko. Ihan itsesi vuoksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:47"]

Tota noin.. Sinänsä oikeilla jäljillä, jos haluat halvan näköisen riisisilmän miespuolisen vastineen. Olen viettänyt paljon aikaa Britanniassa, ja voin kertoa, että miehet ovat siellä pisamanaamaisia, horohampaisia, kaljasieppoja ja TODELLA juntteja/vanhoillisia verrattuna suomalaisiin. Naiset ovat niin järkyttäviä, että heihin en edes puutu. Nosta vähän rimaa sisko. Ihan itsesi vuoksi. :)

[/quote]

Ai, mä luulin ett ne on kaikki sellasia kun telkkarissa ja mtv:llä. Mutt mä en ole kyllä mikään ruusu itsekään, mussa on enemmän sitä sisäistä kauneutta vissiin...jossain...ehkä...

Vierailija
4/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun brittimies on ihana

Vierailija
5/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis semmoinen Daniel Craig sen kyllä pitäis olla. Hemmetti, mistä niitä sitten löytää jos ei Britanniasta? Tahtooo!!! 

Vierailija
6/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksena vaan, että briteillä on erittäin huono suuhygienia. Brittimies voi näyttää Bondilta ja olla charmikas, mutta henki haisee kaatopaikalta.

Vierailija
7/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tasoa! Hanki ennemmin vaikka ranskalaismies.

Vierailija
8/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:00"]

[/quote]

Haisevat kauheelta valkosipulilta

Vierailija
9/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa piireissä te oikein liikutte kun kokemukset brittimiehistä on noin huonoja? Tulkaa pois sieltä duunaripiireistä paremman väen joukkoon niin johan laatu paranee.
Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
10/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:57"]

Varoituksena vaan, että briteillä on erittäin huono suuhygienia. Brittimies voi näyttää Bondilta ja olla charmikas, mutta henki haisee kaatopaikalta.

[/quote]

Niin on suomalaisillakin. Minkä maalaiset miehet hoitaa hampaansa?

Vierailija
11/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:08"]

Minkälaisissa piireissä te oikein liikutte kun kokemukset brittimiehistä on noin huonoja? Tulkaa pois sieltä duunaripiireistä paremman väen joukkoon niin johan laatu paranee. Nimim. Kokemusta on.

[/quote]

Okei, mä tuun -Ap

Vierailija
12/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset tosi komeita :-)

Vierailija
13/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:00"]

[/quote]

En tykkää ranskan kielestä ja ne on yleensä aika tummia, en tykkää tummista. Tykkään oikeesti brittienglannista ja atmospherestä... ja briteissä on oikeesti tiettyä ulkonäkökarismaa, erottaa helposti ulkomaillakin kuka on britti.

Vierailija
14/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:10"]

Italialaiset tosi komeita :-)

[/quote]

En tykkää tummista. -Ap

Vierailija
16/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maailman ihanin mies. Hyvä isä, huomioi minua, kohtelias, osaa puhua asioista, rehellinen, tasa-arvoinen, hauska, hyvä sängyssä, rehti ja reipas, pitää hyvää huolta itsestään, puhdas ja siisti jne... Ihana tyyppi. Jos tämä mun mies on tyypillinen britti, niin suosittelen kaikille lämpimästi. Hae ap ihmeessä omasi äkkiä.

Vierailija
17/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britti naiset usein aika kaameita kanoja, joten ei pitäisi olla kovin kilpailuakaan..

Vierailija
18/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:20"]

Mulla maailman ihanin mies. Hyvä isä, huomioi minua, kohtelias, osaa puhua asioista, rehellinen, tasa-arvoinen, hauska, hyvä sängyssä, rehti ja reipas, pitää hyvää huolta itsestään, puhdas ja siisti jne... Ihana tyyppi. Jos tämä mun mies on tyypillinen britti, niin suosittelen kaikille lämpimästi. Hae ap ihmeessä omasi äkkiä.

[/quote]

Voi, kuullostaa hyvältä paketilta. Lähden pakettimatkalle heti kun lomaa ja rahaa. Löytyiskö netin kautta? Missä tutustuit omaan?

Vierailija
19/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 17:24"]

Britti naiset usein aika kaameita kanoja, joten ei pitäisi olla kovin kilpailuakaan..

[/quote]

*pilke silmäkulmassa kirkastuu enisestään* -Ap

Vierailija
20/46 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin noutamassa. Sieltä niitä olisi tarttunut useampikin matkaan, valitsin siitä vain itseäni eniten miellyttävän kotiin tuomisiksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan