Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki inhoaa legginssejä?

Vierailija
31.12.2014 |

Ei ne nyt niin pahan näköisiä ole, vai? Itse ajattelin hankkia ensi kesäksi legginsit ja pitkän tunikan.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minustakaan. Ja jos on kroppaa niin niistä löytyy niin kivoja kuosejakin. Itsekin kotiasuna käytän.

Vierailija
2/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa. Pidän päivittäin. Inhoan farkkuja. Meitä taitaa olla moneen junaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän legginseja itsekin, Mutta pidän huolen että yläosa jota käytän niiden kanssa peittää takapuolen. Inhoan kun ihmiset käyttää legginsejä kuin tavallisia housuja, kun nehän on enemmän sukkahousuihin verrattavissa. On vaan minusta vastenmielisen näköistä kun pidetään legginsejä ja lyhyttä paitaa...

Vierailija
4/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä mitä vikaa, etenkin lihavemman päällä legginsit +mekko/pitkä tunika ovat tuhat kertaa paremmat, kuin farkut.

Vierailija
5/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit ovat yksinkertaisesti niin rumat etten voi sietää niitä. Miksei ihmiset voi käyttää sukkahousuja? 

Vierailija
6/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut on hirveän epäkäytännölliset. Legginssit on mun mielestä ihan neutraali valinta ja näyttää todella hyvältä esim ylipainoisilla. Itsekin tykkään käyttää koska ovat mukavat yllä. Etenkin talvisin kun iho kutisee muutenkin. Muistaa vaan sen tarpeeksi pitkän paidan.

Vierailija
7/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivat kalsarit ne on. 

Vierailija
8/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sopii hyvin hyvä kroppaiselle nuorelke kaunottarelle. Siiderivalaan yllä tosi ällöt.

Vierailija
9/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit "näyttää todella hyvältä ylipainoisilla"??? Jep, uskottele pois näin itsellesi.

Vierailija
10/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mustat tai kuviolliset legginsit on ok. Valkoiset ihan karseat. Sopii parhaiten tunikan tai shortsien kanssa. Mekon tai hameen kanssa ei niin kivat. Tämä vaan mun mielipide. Käytän kotiasuna mieluiten just leggareita. 

Vierailija
11/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ovat nilkkoihin asti, EI pohkeeseen. Ja valkoiset on järkyttävän näköiset.

Vierailija
12/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 15:01"]Legginssit "näyttää todella hyvältä ylipainoisilla"??? Jep, uskottele pois näin itsellesi.
[/quote].

Bmi 19 itsellä ettei mun tartte murehtia. :) mut siinä missä mikään vaate näyttää hyvältä ylipainoisella ni legginssit on ihan parhaasta päästä..

Vierailija
13/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän taiteilija ja pidän symmetrisiä asioita kauniina ja legginsit muuttavat minun silmissäni ylävartalon ja alavartalon suhdetta liikaa. Tietenkin joillekin ne sopii, mutta heille sopii sitten useimmiten myös monet muutkin tyylit. Eli aika harvalle.

Vierailija
14/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:32"]

Ei ne nyt niin pahan näköisiä ole, vai? Itse ajattelin hankkia ensi kesäksi legginsit ja pitkän tunikan.

[/quote]

En inhoa legginsejä,mutta miellän ne kotiasuksi. Ei miehetkään kulje veijokalsareissa julkisilla paikoilla. 

Vierailija
15/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:40"]

Käytän legginseja itsekin, Mutta pidän huolen että yläosa jota käytän niiden kanssa peittää takapuolen. Inhoan kun ihmiset käyttää legginsejä kuin tavallisia housuja, kun nehän on enemmän sukkahousuihin verrattavissa. On vaan minusta vastenmielisen näköistä kun pidetään legginsejä ja lyhyttä paitaa...

[/quote]

Juuri tämä on se mitä inhoan legginseissä :D Itse pidän niitä kotihousuina,mutta eräs ystäväni esimerksi käyttää legginsejä kuin ne olisivat ulkohousut.Kerran uhkasin,että jos hän ei laita päällihousuja jalkaan kun lähdemme yhdessä ulos,minäkin otan housut pois ja kuljen pelkissä mammakalsareissa.Kalsarit kuin kalsarit.

Vierailija
16/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit sopivat vain ja ainoastaan pitkien housujen alle. Nilkkasukat onhelppo pestä ilaisin, sukkahousujen pesu joka ilta on turhanpäiväistä.

Kesällä näkee juhlatilaisuuksissakin kammottavia viritelmiä. Äidillä ja tyttärellä on samanlainen kukkamekko ja valkoiset pohjepituiset legginsit. Hyi helkkari, että osaakin näyttää kauhealta. Varsinkin jos ne kalsongit ovat olleet jo monta kertaa pesussa ja alkaneet harmahtaa tai sinertää.

Ja juu, kyllä ylipainoisilla on legginsit tyylikkäät. Jos olet nähnyt sellaisen 150-kiloisen matamin, jolla paksut reidet kahnuttavat toisiaan vasten ja tunikakin on liian lyhyt, niin varmaan hypit riemusta.

Kotona pukeutukoon jokainen niin kuin parhaaksi näkee, mutta ihmistennilmoille ilman legginsejä, pliis!

Vierailija
17/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan joo kumma, että aina näillä palstoilla riehutaan kovaäänisesti, että legginssit on saatanasta, mutta kuitenkin suurin osa naisista niitä käyttää. :-) Ja nykyäänhän legginssien ja housujen raja on hyvin häilyvä, kun on kaiken maailman tregginssejä ja stretchpillifarkkuja. Itse lähden nilkkapituisissa mustissa legginsseissä helposti vaikka baariin, jos yläosana on lyhyt mekko. Kukin tyylillään, turha riehua makuasioista. :-) 

Vierailija
18/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 15:31"]

On se vaan joo kumma, että aina näillä palstoilla riehutaan kovaäänisesti, että legginssit on saatanasta, mutta kuitenkin suurin osa naisista niitä käyttää. :-) Ja nykyäänhän legginssien ja housujen raja on hyvin häilyvä, kun on kaiken maailman tregginssejä ja stretchpillifarkkuja. Itse lähden nilkkapituisissa mustissa legginsseissä helposti vaikka baariin, jos yläosana on lyhyt mekko. Kukin tyylillään, turha riehua makuasioista. :-) 

[/quote]

No aika karmean näköisiä ne tregginsit ja strechpillifarkutkin on,mutta makuasioista on turha kiistellä :D Hameen kanssa legginsit on OK,tai tunikan,"ulkohousuina" pidetyt legginsit näyttää siltä että on unohtanut pukea päällyshousut kotoa lähtiessä. 

Vierailija
19/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoperse läskireisi pongattu lyhyellä paidalla ja sukkahousunohuilla mustilla legginseillä, kera valkoisten alushousujen. Silmiin sattuu yhä, siksi legginsit hoikille ja pitkä paita.

Vierailija
20/38 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 15:38"]

Isoperse läskireisi pongattu lyhyellä paidalla ja sukkahousunohuilla mustilla legginseillä, kera valkoisten alushousujen. Silmiin sattuu yhä, siksi legginsit hoikille ja pitkä paita.

[/quote]

Tai vielä parempi jos minkäänkokoiset ihmiset ei kulkisi kalsareissa julkisilla paikoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan