Viimeisin elokuva jonka olet katsonut?
Mulla Spiral: the legacy of saw
Ei ollu hyvä 👎🏻
Kommentit (26)
Blue Jasmin.
Oli tarkotus kattoa myös The Butler mutta nukahdin.
Christien kirjaan pohjautuva "Todistaja".
Ei kun katsoin Buster keatonin "Kenraalin" ja "Henkivartijan".
Mä oleen iha totaalisesti jim carrey fani.
Vierailija kirjoitti:
Mä oleen iha totaalisesti jim carrey fani.
Sähköputkimies oliisi kiva nähdä.
Miehet jotka vihaavat naisia The girl with the dragon tattoo
Toimittaja Mikael Blomkvist ryhtyy tutkimaan 40 vuotta vanhaa murhamysteeriä apunaan yksi Euroopan taitavimmista hakkereista, tummiin pukeutuva ja tatuoitu Lisbeth Salander. Elokuva perustuu Stieg Larssonin menestysromaaniin. 141 min. Ohjaus. Niels Arden Oplev. Pääosissa: Michael Nyqvist, Noomi Rapace, Lena Endre, Sven-Bertil Taube, Peter Haber, Peter Andersson. (trilleri, Ruotsi, 2009)
Oli hyvä joskin raaka kuva, joten ei voi suositella herkille.
Trilogian kaksi muuta elokuvaa odottaa vielä katsomista. (Tyttö joka leikki tulella & Pilvilinna joka romahti)
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka vihaavat naisia The girl with the dragon tattoo
Toimittaja Mikael Blomkvist ryhtyy tutkimaan 40 vuotta vanhaa murhamysteeriä apunaan yksi Euroopan taitavimmista hakkereista, tummiin pukeutuva ja tatuoitu Lisbeth Salander. Elokuva perustuu Stieg Larssonin menestysromaaniin. 141 min. Ohjaus. Niels Arden Oplev. Pääosissa: Michael Nyqvist, Noomi Rapace, Lena Endre, Sven-Bertil Taube, Peter Haber, Peter Andersson. (trilleri, Ruotsi, 2009)
Oli hyvä joskin raaka kuva, joten ei voi suositella herkille.
Trilogian kaksi muuta elokuvaa odottaa vielä katsomista. (Tyttö joka leikki tulella & Pilvilinna joka romahti)
Tulee muuten ensi yönä klo 1.05 tv5.
Just tänään kävin katsomassa uuden Venomin.
xXx tuli tv:stä lauantaina, se taitaa olla viimeisin, jonka olen katsonut.
Mietin ensin, että joku jouluelokuva noin vuosi sitten, mutta muistin sitten, että keväällä tai kesällä katsoin Baby Jane -elokuvan. Oli aika ahdistava.
Draama- / kauhuelokuva nimeltä No One Gets Out Alive (2021)
En liiemmin tykännyt. Elokuvan sanoma oli omituinen ja moraalisesti arveluttava.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Viisi vuodenaikaa. Yle Areenalta.
Just äsken katsoin The Care Bears - Adventure In Wonderland! :) Ihana! :)
Seuraavaksi katson Warcraft - The Beginning
ja sitten jos jaksan, Dead Man Walking
Dead man walking tuli telkkarista eilen. Oli just niin hyvä kuin odotinkin, eli toimi.Viime viikollakatoin myös Public enemies, Gone girl ja ekan Kill Bill:n Netflixistä.
Aika vähän tulee katsottua elokuvia nykyään. Taisi olla Eastwoodin "Armoton", ties kuinka monenteen kertaan.
Se oli joku uudehko Liam Neesonin tähdittämä kuva. En muista nimeä. Ihan ok oli.
Joku mies ja alaston ase telkkarista :D