Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauttani pitäisi piilotella illan juhlissa, jätän menemättä

Vierailija
31.12.2014 |

Olemme vuosikaudet viettäneet uuttavuotta perhetuttujemme kanssa. Nyt eilen isäni alkoi mesota,  että en saa siellä sitten puhua mitään siitä, että olen raskaana enkä tehdä tulevasta vauvasta numeroa. Syy: isäntäperheen naapurin tyttären tytär on saanut vauvan. Joku tosi nuori tyttö, ei teini kuitenkaan. Se voi kuulemma sille naapurille olla kova paikka, niin mun raskautta pitää sitten jotenkin piilotella.

En mene ollenkaan. En todellakaan ole missään vaiheessa tehnyt raskaudesta mitään numeroa. Tuleville isovanhemmille kerrottiin vasta rakenneultran jälkeen. Muille ihmisille, kavereille, jne on asia paljastunut vasta, kun vatsani on pyöristynyt. Juttelen raskaudesta vain, jos joku kysyy.

Vauva syntyy 1,5 kk päästä, joten paha sitä enää piilotella. En ymmärrä isäni näkökulmaa ollenkaan. Mitä se minuun ja 2 vuotta yritettyyn raskauteeni liittyy, jos jonkun naapurin sukulainen otullut vahingossa raskaaksi? Parempi, kun en mene paikalle ollenkaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh :D Mutwn sun raskaus liittyy mitenkään johonkin isäntäperheen naapuriin. Jotain rajaa. En menis minäkään.

Vierailija
2/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten *

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis outoa? Mä loukkaantuisin isälleni tosta

Vierailija
4/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:51"]

Täh :D Mutwn sun raskaus liittyy mitenkään johonkin isäntäperheen naapuriin. Jotain rajaa. En menis minäkään.

[/quote]

No tätä minäkin ihmettelen. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin, kun en tosiaan ole raskaudestani mitään kamalasti toitottanut joka suuntaan. Kyllähän se isäntäperhe tietää, että saan vauvan. Ihan käsittämätöntä ajatuksenjuoksua.

Vierailija
5/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:55"]

Siis outoa? Mä loukkaantuisin isälleni tosta

[/quote]

No niinhän mloukkaannuinkin. Totesin vaan, että voidaan me mennä muuallekin uutenavuotena tai olla vaan kotona. Järjestää ne kaveritkin uudenvuodenbileitä. Nyt sitten vonkuna päällä, että jos siellä loukkaannutaan,  kun ei tulla. Joo, saa loukkaantua ihan rauhassa.

Vierailija
6/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä aikuisena ihmisenä tottelet noin kovasti isääsi, vai pelkäät? Ihmettelen tässä sun ajatuksenjuoksua... Miksi et vain voi mennä juhliin ihan normaalisti, jos juttua tulee raskaudestasi, niin vastaat ihan tavallisesti sen enempää vouhkaamatta. Sanot isälles nyt, että suu suppuun, lopettaa sun neuvomisen heti. Miksi alistut? En ymmärrä näin aikuisena naisena tällaista...

Vierailija
7/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä mitään alistu. Mua ei vaan huvita viettää uuttavuotta ihmisen kanssa, joka esittää mulle noin typerää juttua.

Vierailija
8/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoittaa tosi nuori tyttö jos ei teini kuitenkaan? Teini-ikäistä nuorempi?

Vierailija
9/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isäsi oli suunnitellut piilottelun tapahtuvan? 

Vierailija
10/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, eihän tossa ole mitään järkeä. Ehkä voisin vähän ymmärtää, jos naapurin tytär olisi yrittänyt hankkia lapsia monta vuotta, mutta ei vaan tärppää. Silloin siinä olisi se perä, että saattaisi harmittaa katsoa sua siellä maha pystyssä kun ei itse tärppää. Silti sulla olis oikeus sinne mennä. En ymmärrä.

Vierailija
11/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön juttu isäsi puolesta. Sä nyt vaan olet raskaana, mitäs sitten. Jos vastapuoli ei pysty sitä käsittelemään, niin voivoi. Tai paremminkin tässä tilanteessa sun isä ei kykene käsittelemään. 

Vaikea uskoa että juhlien järjestäjät olisivat niin typerää porukkaa? Jos ovat, niin haluaisitko edes juhlia tuollaisten kanssa?

Loukkaantujat loukkaantuvat mistä tahansa, ei niistä kannata välittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi