Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiranomistajat, millä nimellä kutsutte itseänne puhuessa koirallenne?

Vierailija
31.12.2014 |

Mami, äiti, emo vai etunimellänne?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuhrer.

Vierailija
22/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma. Joo, olen säälittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo (tyttären koira)

Vierailija
24/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma, mami, maammo :)

Vierailija
25/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootiksi

Vierailija
26/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma

Vierailija
27/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muori

Vierailija
28/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu itseäni vaan koiraa.

Vierailija
29/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen koiran kanssa kaksin, kutsun itseäni kaikenlaisilla arvonimillä, supersankareiden ja julkkisten nimillä jne... "Tulehan Tessu, Madonna antaa sinulle ruokaa" tai "Voi pientä, oletko vähän huomionkipeä, annahan kun Batman silittää" tai "Ei saa syödä aamutohveleita, tasavallan presidentin vaimo Jenni Haukio kohta suuttuu!" Minusta hauskaa tuntea välillä olevansa joku tunnettu, koirakaan ei ihmettele yhtään vaan tottelee ihan normaalisti, se tuo vielä aitoutta siihen.

Vierailija
30/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:16"]

Silloin kun olen koiran kanssa kaksin, kutsun itseäni kaikenlaisilla arvonimillä, supersankareiden ja julkkisten nimillä jne... "Tulehan Tessu, Madonna antaa sinulle ruokaa" tai "Voi pientä, oletko vähän huomionkipeä, annahan kun Batman silittää" tai "Ei saa syödä aamutohveleita, tasavallan presidentin vaimo Jenni Haukio kohta suuttuu!" Minusta hauskaa tuntea välillä olevansa joku tunnettu, koirakaan ei ihmettele yhtään vaan tottelee ihan normaalisti, se tuo vielä aitoutta siihen.

[/quote]

:DD

Koirasi varmaan ajattelee tyynesti, että taas se on tuo skitso unohtanu pillerinsä.

Vierailija
31/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma :D

Vierailija
32/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiksi kutsun, koska kaikki muutkn kutsuvat ja koira tunnistaa kenestä puhutaan.

Vierailija
33/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:06"]

Kissanomistaja vastaa, vaikka ei kysyttykään, hah. Etunimellä.

[/quote] Tuli mieleen etten mäkään kissalle puhuttelee itseäni miksikään. T:10

Vierailija
34/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun oma rakas äitisi :)

Vierailija
35/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu itseäni mitenkään. Koiraa kutsun erilaisia nimillä, sillä mikä päähän pälkähtää jos vieraat ei ole kuulemassa. Koiran nimestä saa väännettyä vaikka mikä söpöstelynimiä. Koiralla on valtavat korvat, ja joskus otan sen korvat kämmeniin, pyörittelen niitä ja tulkitsen koiran tunteita ja ajatuksia möreällä äänellä jonka kuvittelen olevani koiran sisäinen ääni. Koira rentoutuu niin että sen silmät luppasevat ja niistä loistaa universaalin viisaus, jonka minä tulkitsen suomeksi että muutkin ymmärtävät. Se on hyvä hetki ihmisen elämässä.:)

Vierailija
36/45 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:25"]

En kutsu itseäni mitenkään. Koiraa kutsun erilaisia nimillä, sillä mikä päähän pälkähtää jos vieraat ei ole kuulemassa. Koiran nimestä saa väännettyä vaikka mikä söpöstelynimiä. Koiralla on valtavat korvat, ja joskus otan sen korvat kämmeniin, pyörittelen niitä ja tulkitsen koiran tunteita ja ajatuksia möreällä äänellä jonka kuvittelen olevani koiran sisäinen ääni. Koira rentoutuu niin että sen silmät luppasevat ja niistä loistaa universaalin viisaus, jonka minä tulkitsen suomeksi että muutkin ymmärtävät. Se on hyvä hetki ihmisen elämässä.:)

[/quote]

Entäs muut perheenjäsenet? Entä jos kumppanisi juttelee koiralle tyyliin "Mene mammalle, se antaa ruokaa", "Mamma käyttää sinua ulkona"? Tietenkin jos asut ja elät yksin, ei tuollaiseen kutsumiseen ole syytä.

Vierailija
37/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vissiin aika vanha keskustelu jo, mutta otin kuitenkin osaa tähän. Jos kutsun koiralleni itseäni joksikin niin se on mamma, joskus myös äiti tai ihan omalla nimellä. Parhaiten tunnistaa minut mammana. Olen avopuolisoni vanhempien kanssa tosi läheisiä ja ollaan siellä usein niin myös anoppini kutsuu itseään koiralleni mammaksi ja sanoo koiralleni appiukkoa papaksi. Sallin mammattelun anopiltani kuitenkin, koska hänellä ei omia koiria ole mutta on eläinrakas. Silti kaikki tietävät minun olevan se ns. oikea mamma eli omistaja.. :) Joskus sanon koiralleni avopuolisoani kutsumanimellä papi. :P

Vierailija
38/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami😊

Vierailija
39/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu itsestäni kolmannessa persoonassa eli sanon ihan vaan minä.

Vierailija
40/45 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma, enkä edes ole pahakaan lässyttäjä :D