Liian oranssi hiusväri, millä korjais?
kampaaja teki siitä vaaleanruskean, mutta liian oranssin. Tummuus on ok, en kaipaa paljon tummemmaks tai vaaleemmaks. Millä siitä sais normaalimman vaaleanruskeen?
Kommentit (11)
Mulla sama ongelma.
Eli tummat hiukset - vaalennus- ruskea väri päälle - Oranssisuus paistaa läpi liikaa, ja haluaisin kylmemmän ruskean.
Millä tuon punapigmentin saisi pois?
Pitäisikö laittaa joku helmiäinen vaalea 10.21 ja uusi ruskea? Vai joku 6.13 tai 7.13 ? Vai hopeashampoota?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:57"]Mulla sama ongelma.
Eli tummat hiukset - vaalennus- ruskea väri päälle - Oranssisuus paistaa läpi liikaa, ja haluaisin kylmemmän ruskean.
Pitäisikö laittaa joku helmiäinen vaalea 10.21 ja uusi ruskea? Vai joku 6.13 tai 7.13 ? Vai hopeashampoota?
[/quote]
Punaruskea on just nätti, anna olla.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:57"]
Mulla sama ongelma.
[/quote]
Minkä asteiset hiukset sulla nyt on? Jos ne on jo ruskeat, 6.13 voi heittää liian tummaks. Olisko paras joku saman tummuinen väri, mutta tuhkainen sävy?
mietin et oisko ok tollanen garnierin väri 6.23, vaaleanruskea helmiäiskulta. Vai olisko tähän parempi laittaa sellanen väri missä ei ois lämpimyyttä sit enää ollenkaan?
Hopeashampoota voi kokeilla jos on kuitenkin aika vaalea, tai sävyttävää hoitoainetta. Ja voi tosiaan koittaa värjätä saman tummuisella, mutta kylmällä sävyllä päälle.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:58"]Biozell Colormask, sävy Cappuccino!
[/quote]
Höpö höpö, tuostahan tulee tummanruskea!
Niin... Ajattelin että meinaako hopeashampoo hyvin tehota, kun väri on kumminkin vaaleanruskea/oranssi eikä keltaoranssi blondi. Eli tän värin vastakohta olis sininen eikä violetti. Olisin kärsimätön olemaan kaunistukkainen jo tänään :D eiköhän kohta tokmannille pyöriin ja harkitsemaan, mikä markettiväri mahtaisi toimia parhaiten. Kiitoksia vinkeistä :) -ap