Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pukeudutaanko" teillä kotona uudenvuodenjuhliin?

Vierailija
31.12.2014 |

Joulunajan pukeutumisesta täällä on ollut paljon juttua (pyhävaatteet vai oloasu), mutta mites av-kansa pukeutuu kotonaan uudenvuodenjuhlissa aattona tai uudenvuodenpäivänä.

Meillä mennään varmaan ihan tavisvaatteilla. Tai täytyy miettiä saataisiinko vähän juhlan tuntua jos pukeuduttaisiin kunnolla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jouluna kyllä.

Vierailija
2/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan joo. Jos ei muuta, niin ainakin itse laitan kampauksen ja meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,saunan jälkeen pukeudun puhtaaseen pyjamaan ja aamutossuihin.

Vierailija
4/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan fleeceasut niinkuin myös jouluna. Ei kotona pukeuduta. En varmaan koskaan vapaapäivänä pitänyt edes farkkuja.

Vierailija
5/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa, että pukeutuisin mustiin keinonahkahousuihin ja biletoppiin. Itse meinaa olla kait verkkareissa. Ei kovin reilua!?!?!?

Vierailija
6/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna pukwudutaan vähän arkista siistimmin, mutta ei silti mitään puku/pikkumusta linjaa. Miehillä yleensä farkut ja kauluspaita, naisilla joku mekko tms. Uutenavuotena ei kyllä pukeuduta mitenkään erityisesti. Ihan perus arkivaatteet ja saunan jälkeen jotkut olovaatteet/pyjama.

Vierailija
7/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan uusi vuosi oman perheen kesken, niin se on kyllä tavallista kotiverkkarit linjaa. Varmaan saunotaan, joten ei sen jälkeen kukaan jaksa mitään verkkareita ihmeellisempää pukea.

Jos mennään kylään, niin sitten jotain vähän siistimpää, mutta ei lapsiperheiden uusi vuosi mikään pukujuhla ole. Jotain tavallista siistiä vaatetta, ei mitää juhlavaatteita. Näin myös silloin, jos meille tulee vieraita.

Joskus ollut vieraita uutena vuotena meidän mökillä, silloin myös tuttujen kesken pukeutuminen hyvin rentoa.

Jos mentäis johonkin ravintolaan syömään uutena vuotena (mitä ei ole tapahtunut viimeiseen 15 vuoteen, mieluummin menen joku toinen ilta), laittaisin jotain vähän tyylikkäämpää.

Vierailija
8/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka varsinaisesti juhlisi uuttavuotta, kaipa ne pukeutuu jotka lähtee jonnekin baariin/yökerhoon. Mutta tavalliset lapsiperheet tuskin laittavat lapsille juhlamekkoa ym. kun menevät katsomaan ilotulituksia, eiköhän se ole se toppahaalari..

Vierailija
9/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen mutta laitan uuden aluspaidan ja paitapuseron.  Tärkeintä että on lämmin.

Vierailija
10/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin pukeutuu niin kuin haluaa. Minä hienostelen, mies ei. Vieraat on kukin missäkin vaatteissa (toivon mukaan). Meillä on chilli perhe/ystäväjuhlat

Vierailija
11/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin juhlamekon ja olisin laittanut sen päälle uutena vuotena mutta ei taida joulukiireiltä keritä enää tänään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi