Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö miehet oikeesti ns. luomutussusta?

Vierailija
31.12.2014 |

Minkäkokoinen karvoitusalueesi on? Mitä miehet pitää jos on ns. iso tussu siis sellainen leveä perustuhero?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. Posliini tiukka ihana pimpero, sitä on ilo nuolla ja naida. Karvatussut bingoon..

Vierailija
2/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoituksen tarkoitus on levittää ympärilleen kutsuvia herkkutuoksuja, jotka ohjautuvat sitten miehen nenään. Karvoituksen kokonaispinta-ala on erittäin suuri ja tuoksumolekyylit levittyvät karvoituksen avulla tehokkaasti ympäristöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi karvanen tussu, iso NAM!! M48

Vierailija
4/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Sellainen joka rehottaa uimapuvun haarojen ulkopuolella ja on navan alapuolella vähintään 20cm. leveä. Mielellään mahdollisimman kihartuva.

Vierailija
5/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 08:33"]

No ei tod. Posliini tiukka ihana pimpero, sitä on ilo nuolla ja naida. Karvatussut bingoon..

[/quote]

Juuri näin

Vierailija
6/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän kiinnostunut siitä millainen perse ja vatsa siinä pillun ympärillä on. Karvoituksellahan ei ole todellisuudessa suurta merkitystä, toki jos on runsas karvan kasvu niin kannattaa siistiä.

Poslari on turnoff.

M31

Vierailija
7/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ei ihan posliinikaan kiitos!

Vierailija
8/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika harvalla suomalaiselle naisella uimapuvun ulkopuolella ne karvat kasvaa. Jos on joku superkarvainen niin että reidet ja maha on kuin miehellä, niin kaipa sitten on pakko ajella enimmät..

Vierailija
9/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat karvat kiihottavat, oranssit ovat vähän turnoff. En tiedä miksi, ehkä olen hiaman hullu. Toisaalta suuhoitoa antaessa karvoja tuppaa tarttumaan kieleen aika paljon. Välillä tekee mieli posliinia.

Verdict: Siistitty karvoitus, mallia kultainen keskitie, on paras. Ei liian pitkät eikä pursua jokapuolelta. Pikapanopoliittisesti ei ole merkitystä vaikka parta kasvais tussustoliitossa.

Vierailija
10/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mikään överipuska, niin ei minua ole ikinä haitannut karvat. Jos tosiaan kasvaa reisissä asti karvaa, niin se ei vain ole kiihottavaa piste.

Vierailija
11/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali karvoitus ei rehota "bikinien ulkopuolelle".

Minulla on välillä ihan luomu, kiitorata tai posliini ja kaikki kelpaa miehelle...vaihtelu virkistää :)

Vierailija
12/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran kiihotti kun tyttöystävällä oli sänki :D Oli jotenkin todella kiihottavan näköinen, en tiedä miksi, olin aivan kiimassa :)

Vierailija
13/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin juuri pari päivää sitten miehen mielipidettä, itse kun olen välillä ihan karvainen ja välillä posliini. Sanoi että sellainen on jees kun tuolta alhaalta kaikki ja jätän tohon häpykummulle lyhyet siistityt karvat. Jätän ne ihan siksi että se alue ärtyy mulla kaikkein helpoiten.

Vierailija
14/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkä toiset ei...

Vierailija
15/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko luomutussu vai mikä mutta mua on vähän vaikea saada nuolemaan karvaista... en vaan tyykkää niistä karvoista jotka tunkee joka paikkaan.

Vierailija
16/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon karvatuhero pitää naisella olla ja oikein rehevä. Sellaista naista on mukava pitää hyvänä ja naida oikein kunnolla ja tuntea kun nainen saa orgasmin.

Vierailija
17/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomusta tykkään :)

Eikä haise jos huolehtii hygieniasta.

Kiihottavuudessa suurin merkitys on kuitenkin sillä karvallisen, siistityn tai karvattoman omistajalla joten lopulta vähän nyanssi.

Mies, -74

Vierailija
18/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:39"]

[/quote]

Makuja on monia, joku voi tunkea kielensä karvojen sekaan, minä taas tykkään puhtaammasta tavarasta. 

Onneksi maailmassa kaikki ei tykkää samoista asioista

Vierailija
19/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 10:39"]

[/quote]

Ai niin, kaikilla naisilla ketkä pillunkarvoja kannattelee, onkin aivan saastaiset tussut. Hyi olkoon!

Ihan pääs unohtumaan tällainen epäsiisteys

Makuja on monia, joku voi tunkea kielensä karvojen sekaan, minä taas tykkään puhtaammasta tavarasta. 

Onneksi maailmassa kaikki ei tykkää samoista asioista

[/quote]

Vierailija
20/23 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää isosta tuherosta, sitä ei tee mieli. Kun pimppakarvat on siistitty tai kokonaan poistettu niin silloin näyttää ja tuntuu hyvältä. Pehkot eivät ole mun juttu ja omat karvatkin pidän siistittynä. 37-v. mies