Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut miten jotkut ihmiset eivät ole sitoneet itseään/ajatteluaan omaan sukupuoleensa

Vierailija
25.10.2021 |

Heidän julkaisuissaan he voivat julkaista vaikka jotain toisessa sukupuolessa ilman että se häiritsee heitä. Suuri osa ihmisistä jotenkin blokkaa väärän sukupuolen jutut heti. Tietyt ihmiset voivat ilmaista itseään siten ja heidän ajattelunsa ei ole niin rajoittunutta. Käsittääkseni esim. Suurin osa naisista blokkaa välittömästi kaiken maskuliinisen että tämä on väärää ja toisinpäin miehet blokkaavat kaiken feminiinisen? He pysyvät tiukasti omassa lokerossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti he tiedostavat koko ajan oman sukupuolensa ja tietävät ketä ovat mutta ajattelussaan sukupuoli ei rajoita kuten suurimmalla osalla tekee.

Vierailija
2/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olen tavannut todella paljon rajoittuneita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tätä, juuri sen takia, kun huomasin että jos antaa ymmärtää olevansa mies, naiset hyökkäävät mielipidettä kohtaan syyllistäen jostain miehiin kohdistuvasta ennakkoluulosta. Mutta kun kirjoitat saman jutun neutraalisti, ettei sukupuolta voi tietää, niin keskustelu on asiallisempaa.

Vierailija
4/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä voi edes ilmaista mitenkään että sen ymmärtää.

Vierailija
5/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ensi kerran uimahallissa naisten puolelle.

Vierailija
6/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olen tavannut todella paljon rajoittuneita ihmisiä.

Tämä. Omaan lähipiiriini ei kuulu ketään joka sen suuremmin ajattelisi omaa sukupuoltaan tai jakaisi asiat tarkasti "maskuliinisiksi" tai "femininiisiksi" ja ihmisiä kohdellaan ihmisinä eikä sukupuolina.

Vierailija
7/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että suurin osa ihmisistä ei voisi julkaista jotain itselleen tärkeää sanontaa tms. Jos sanonnan viereen on kuvattu väärän sukupuolen edustaja. Juuri kukaan ei tee niin.

Vierailija
8/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähipiirissäni ihmisiä kohdellaan vain sukupuolina.

Vierailija
9/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk koht en tiedä mistä puhut, sillä itse olen asiakeskeinen. Sen olen kyllä huomannut, että ihmisillä on erilaisia lähestymistapoja, sukupuolesta riippumatta.

Ja kun nainen on jämäkkä ja perustelee asiansa tiukasti faktoilla, häntä pidetään "kovana". Kun mies esittää samat asiat, hän on vain asiallinen ja hyvin argumentoiva.

Vierailija
10/10 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärin siis ajatella ja tuntea itsensä naiseksi?