Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä perui uudenvuoden vieton!

Vierailija
31.12.2014 |

Meidän piti viettää miesystäväni kanssa yhdessä uuttavuotta. Nyt oli illalla tullut tekstiviesti,  ettei pääsekään tulemaan! Oli lupaillut kokkaavansa luonani, tuovansa raketit ja kaikki. Nyt onkin muka "työkiireitä". Mitä tästä pitäisi päätellä? Kiukuttaa, jos olisin tiennyt ohareista aiemmin, olisin sopinut muuta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene baariin

Vierailija
2/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastaisin? Vai vastaanko enää mitään? Muutenkin tapaamiset menneet miehen ehdoilla lähinnä ja ei esim koskaan kutsu mua luokseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paskan olla. Oikeesti.

Vierailija
4/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään vielä aiemmin oli niin tulossa ja suunnitteli huomista... Ottaa päähän.

Vierailija
5/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa sille mitään.

Vierailija
6/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan saanut exäni. Pistä kiertoon. Tai, luultavasti on jo siellä kierrossa, sinulle ei vain ole asiasta vielä kertonut.

Itse vastasin että saa jäädä sille tielleen, uudeksi vuodeksi teki oharit viime hetkellä. Painu sinä baariin ja etsi uusi mies sieltä ainakin yhdeksi yöksi. Ensi vuosi tulee olemaan paljon parempi ilman tätä miesystävääsi.

Vierailija
7/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain nasevaa tekis mieli laittaa. Ei sitä kai sitten kiinnostanut kuin se yksi asia... Mutta miksi edes lupailee tulla, jos ei sitten tulekaan.

Vierailija
8/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös ehdottaa, että mahtoikohan mies olla jo varattu. Naimisissa? Avoliitossa? Lapsiakin ehkä? Luulen,  että tuo apn mainitsema "työkiire " onkin perheestä/vakikumppanista johtuva este.

Älä mieti sitä äijää! Mene itseksesi viihteelle.

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 03:21"]

Oletkohan saanut exäni. Pistä kiertoon. Tai, luultavasti on jo siellä kierrossa, sinulle ei vain ole asiasta vielä kertonut.

Itse vastasin että saa jäädä sille tielleen, uudeksi vuodeksi teki oharit viime hetkellä. Painu sinä baariin ja etsi uusi mies sieltä ainakin yhdeksi yöksi. Ensi vuosi tulee olemaan paljon parempi ilman tätä miesystävääsi.

[/quote]

Vierailija
9/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perheensä kanssa. Vaimo ja lapset ei lähdekään reissuun.

Vierailija
10/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on uusi kaunis hoikka venäläinen tyttöystävä, Tatjana.

Vierailija
11/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-esteitä veikkaan minäkin. Varsinkin, jos et ole edes ollut miehen luona käymässä. 

Vierailija
12/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa varmaan. Itselläni on ollut yhdet treffit tässä seitsemän tai kahdeksan vuoden aikana ja siinä kaikki. Tämmöistä on miehen elämä. Huomenna keskelle korpea vanhempien luo raketteja katselemaan ja herkkuja syömään. Viiniä olen yrittänyt aina uutena vuotena juoda, mutta en lopulta jaksakaan. Yöelämässä voi saada uhkauksia tai tönäisyjä miehiltä, naisilta ei mitään, joten parempi varmaan siellä korvessa kuitenkin. On kuitenkin niin pieni riski että jää traumat, vaikka hirveän hauskaakaan ei ole. -mies-

Vierailija
13/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki?

Vierailija
14/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies-, voi, kuulostat kunnolliselta ja kivalta, ootko tosiaan sinkku? Mäkin nautin usein porukoitten seurasta:)

Vierailija
15/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä vaikka on työkiireitä. Ihan oikeasti. Riippuu tietenkin ammatista. Kai sinä sen kuitenkin tiedät? Opettajalla tuskin on uudenvuodenaattona kiireitä, mutta poliisi tai palomies voi joutua äkkiä ja yllättäen yövuoroon, jos on paljon sairaana. (Ja nythän sairaita riittää. Kävin kääntymässä terveyskeskuksen ovella, mutta läksin karkuun sitä tungosta. Menen sitten ensi vuonna.)

Lopeta nyt vaan se teineily ja rupea käyttäytymään kuin aikuiset. Mikset soita hänelle ja kysele kuulumisia? Sovitte sitten uuden tapaamisen. Sinun ehdoillasi tällä kertaa. 

Vierailija
16/16 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 03:44"]

-mies-, voi, kuulostat kunnolliselta ja kivalta, ootko tosiaan sinkku? Mäkin nautin usein porukoitten seurasta:)

[/quote]Toki olen...sinkku siis. Muita kavereita minulla ei oikein ole. Onko sinulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi