Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko köyhät miehet muka parhaita rakastajia?

Vierailija
25.10.2021 |

Niinkuin tässä artikkelissa kerrotaan?

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2010042911566394

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse rakastajasta niin en minä halua ainakaan uskollista tai kohteliasta ystäviäni hurmaamaan. Eivät tapaa toisiaan kuitenkaan.

Vierailija
2/5 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh...sen koko tai miten..eihän se nyt rahasta kii..nää on niin huvittavia keskusteluita.Rikas ukko on yleensä pihtaaja,haisee hirveel myrkyl ko peittää ominaista kusenhajuu.Ruskeat lakanat.Ekonomin alla haaveet haihtuu,sano entinen tyttökin.Se on muuten totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tiedä, mutta olen harrastanut seksiä noin 100 naisen kanssa ja ovat aina kehuneet sänkytaitojani. Ja olen köyhä.

Vierailija
4/5 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kyse rakastajasta niin en minä halua ainakaan uskollista tai kohteliasta ystäviäni hurmaamaan. Eivät tapaa toisiaan kuitenkaan.

Eikö uskollinen rakastaja ole nimenomaisesti uskollinen, ettei sinun tarvitse pelätä että hän hurmaa ystäväsi? Pointtihan oli että köyhempi mies on lojaalimpi, koska hänen on pakko kompensoida köyhyyttään ja keskittyä miellyttämään naista enemmän kuin rikas, joka ajattelee, että hänen statuksensa oikeuttaa olemaan vähemmän miellyttävämpi, koska hänellä kyllä riittää vientiä muutenkin.

Vierailija
5/5 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista tiedä, mutta olen harrastanut seksiä noin 100 naisen kanssa ja ovat aina kehuneet sänkytaitojani. Ja olen köyhä.

Seksikumppaneita itsellä alle 10, mutta muuten samat. T. Pitkäaikaisrotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi