Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias tyttäreni osaa laittaa ruokaa.

Vierailija
31.12.2014 |

Taitaa lähes kaiken perusruoan. Eikös vain olekin erityisen fiksu? Olen niin ylpeä! 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaalilla tavalla itsenäinen 20-vuotias osaa tehdä perusruokaa. 

Vierailija
2/10 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noh, se opetetaan yläasteella, jos ei sitä ennen ole oppinut. Ihmettelen ennemmin sitä, että joku ei osaa.
N19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
4/10 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osasin jo 7. luokalla. N19

Vierailija
5/10 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tämä ketju on vastine "20v poikani osaa tehdä ruokia kuten X, Y, Z, Å, Ä, Ö, hienoa että osaa kokata jos ei naista tule!!" - aloitukselle tänään illalla....

Oivoi, näin sukupuolisidonnaista se edelleen on. Naisen pitää osata tehdä ruokaa teinistä asti, miehelle riittää että hankkii vaimon.

Vierailija
6/10 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan nyt tehdä vasta jauheliha -nakki -makkara kastikkeita ja niistä tulee hyviä, pyttipannua.. ja olen ala-asteella 5lk :)

Vierailija
7/10 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, niinpä osaa minunkin kaksoistytär ja -poikanikin. Ja molemmat ovat jo 16v!

Vierailija
8/10 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 00:10"]

Jokainen normaalilla tavalla itsenäinen 20-vuotias osaa tehdä perusruokaa. 

[/quote]

Mun entinen tyttöystävä ei osannut, oppi minun kanssa seurustellessa vasta tekemään perusruuat. Äiti oli passannut niin pahasti, että ei ollut tarvinnut opetella, minulla taas päinvastoin ja jouduin muuttamaan aika nuorena omaan asuntoon ja siinä sivussa tuli ruuan teko opeteltua. Opettelin ruuan tekemisen siitä syystä, että opiskelijana se oli yksinkertaisesti halvempaa ja kun itse teki sai myös paljon maittavampaa ruokaa.

Meille tuli ruuan tekemisestä yhteinen harrastus eksän kanssa, ne oli tosi mukavia hetkiä kun tehtiin ruokaa, kokeiltiin vaikka mitä ja joskus meni aika katastrofaalisesti pieleen.

Vierailija
9/10 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itsekin, sekä erikoisempia, osaan myös soveltaa :) vuosia tehnyt omat ruuat, vaikka asuinkin kotona.

Vierailija
10/10 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan polttaa perunat pohjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi