Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämän kavereille selittely?

Vierailija
31.12.2014 |

Onko teillä miestä, joka kertoo seksielämästänne kavereilleen. Onko siitä seurannut hankaluuksia normaalissa arkielämässä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitå niille seksielämän kavereille pitää selittää? Onko seksielämällä kavereita?:o

Vierailija
2/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatkoitan, että kertoo millaista patisuhteenne seksi on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 00:11"]Tatkoitan, että kertoo millaista patisuhteenne seksi on. 
[/quote]
Ymmärsin kyllä, kunhan kettuilin. Itsellä ei ole tällä hetkellä patisuhdetta niin ei ole mistä kertoa.

Vierailija
4/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerro. Mieheni on aikuinen ja ymmärtää, että seksielämä on tasan tarkkaan vain siihen osallistuvien asia.

Vierailija
5/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni keskenkasvuiset harrastaa. Erityisesti Ylilaudan Jonnet. Voi rehvastella ja niin edespäin.

Vierailija
6/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkunnioittava ajattelematonta käytöstä.

luulis, että joku sanois sille, että lopettais. Joko seksikumppani sanois tai joku muu, joka kuulee.

Vierailija
7/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole selitellyt kavereille, edes kysyttäessä yhtään mitään. Suurin osa tuntemistani miehistä toimii samoin viimeistään hieman aikuistuttuaan. Kumppanini kaverit(naisia) sitä vastoin viinihuuruissa kailottavat touhuistaan vaikka miehiäkin olisi paikalla niin, että myötähäpeästä meinaa vajota maanrakoon. M32

Vierailija
8/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kieltänyt kertomasta, mutta hänestä se on ok vaikka kertoo. Olen myös sanonut, ettei tarvitse ihmetellä kun minua yritetään iskeä. Viimeisimmän vuodon jälkeen on nuoret muehet kimpusa heti kun vain mahdollista. En voi mennä baariin pitämään vain hauskaa kun jo miehet piirittää.

Vierailija
9/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#9 Kyseessä. Tiedon vuoto?

Vierailija
10/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työkaverit ainakin juttelevat seksiasioista, toisinsanoen valittavat kun ei vaimot anna.. 

Vierailija
11/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on parhaan ystävänsä kanssa luottamuksella jakanut asioita seksielämästämme kun jo ystävä kaipasi neuvoa/vinkkejä tyttöystävän kanssa. Ovat tainneet ko ystävän kanssa muutenkin ehkä vinkkimielessä puhua. Ei haittaa kun ko ystäväkään ei ole sellainen joka puhuisi eteenpäin vaan on luotettava. Muuten ei ole mies puhunut kenellekään moisia. Eipä meidän seksielämässä nyt mitään ulkopuolisia kiinnostavaa villiä ole, joten en nolostuisi vaikka joku siitä kuulisikin jotain. Ennemminkin ajattelen ettei se missään nimessä luultavasti kiinnosta ketään niin kuin minuakaan ei kiinnosta kuulla kenenkään muun seksielämästä. Yksittäisiä vinkkejä olen ystäviltäni saanut itsekin ja eikä sellainen haittaa vaikka tietäisinkin sen tulevan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Sen suurempi puiminen alkaa olla jo puistattavaa :)

Vierailija
12/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 00:24"]

Tietääkseni keskenkasvuiset harrastaa. Erityisesti Ylilaudan Jonnet. Voi rehvastella ja niin edespäin.

[/quote]

Niin, ja Vauvapalstan Yvonnet.

Vierailija
13/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on joskus sanottu, että siinä vaiheessa, kun mies on tosissaan naisen kanssa eli ihastunut/rakastunut, lopettaa hän seksistä ja suhteesta avautumisen kavereilleen. Kertokaahan nyt palstaa lukevat miehet, että pitääkö tämä paikkansa?

Vierailija
14/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 09:32"]

Minulle on joskus sanottu, että siinä vaiheessa, kun mies on tosissaan naisen kanssa eli ihastunut/rakastunut, lopettaa hän seksistä ja suhteesta avautumisen kavereilleen. Kertokaahan nyt palstaa lukevat miehet, että pitääkö tämä paikkansa?

[/quote]

Pitää.

Vierailija
15/15 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee se, että vaimoni ei halua puhua seksistä minun kanssa. Se vähä mitä on minulle puhunut paljastaa, että puhuu kyllä ystäviensä kanssa, kun kerran tietää heidän tavoistaan. Ja muutenkin tiedän enemmän naispuoleisten ystävieni seksielämästä kuin miespuoleisten. Eli taitaa tämä parisuhteen seksielämän kavereille jakaminen olla enemmänkin naisten juttu. Minusta seksi jos mikä on kahden keskinen asia, joka ei muille kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi