Kaikki vanhemmathan sitten rokotuttaa 5-11-vuotiaat lapsensa koronarokotteella, kun rokotukset tuon ikäisille alkavat
Kommentit (38)
En todellakaan ja, jos useimmat aikoisikin näin tehdä, olisin sitten ylpeästi rokotekriitikoiden puolella.
Omasta tuttavapiiristä kaikki aikovat rokottaa lapsensa ja odottavat, että tämän ikäluokan rokotukset alkaisivat. Myös itse aiomme rokotuttaa oman 8-vuotiaan. Ei ole mitään intressiä saada omalle lapselle long covidia kaikkine neurologisine oireineen ja ongelmineen.
Outo aloitus kun nyt jo sen verran ikäviä faktoja koronarokotteista, että tämä show on päätettävä:
"The vaccines have killed > 150,000 Americans
The vaccines kill more people than they save for all age groups"
https://www.skirsch.io/vaccine-resources/
Tämä on sikapiikkifarssi potenssiin miljoona.
Rokotettu lapsi sairastuu tautiin paljon pienemmällä todennäköisyydellä. Jos sairastuu, ei tartuta yhtä herkästi kuin rokottamaton. Täytyy ajatella asiaa muidenkin kannalta. Lapsikin voi sairastua vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-12052015
Asiaan ette itse välttämättä vaikuta.
Olenpa tooooodella yllättynyt, että YLE ja valtamedia tyrkyttää ajatusta lasten rokottamisesta normaalina ja hyvä asiana!
Ei jumalauta.
Ei yksikään lapsi voi täydellisesti tajuta rokotteesta aiheutuvien mahdollisten pitkäaikaisten haittojen riskiä kun eivät näitä näytä aikuisetkaan tajuavan.
Pidä niin vihaiseksi tämä rokotusten tyrkyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Omasta tuttavapiiristä kaikki aikovat rokottaa lapsensa ja odottavat, että tämän ikäluokan rokotukset alkaisivat. Myös itse aiomme rokotuttaa oman 8-vuotiaan. Ei ole mitään intressiä saada omalle lapselle long covidia kaikkine neurologisine oireineen ja ongelmineen.
Toivon koko sydämestäni että olet trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpa tooooodella yllättynyt, että YLE ja valtamedia tyrkyttää ajatusta lasten rokottamisesta normaalina ja hyvä asiana!
Ei jumalauta.
Ei yksikään lapsi voi täydellisesti tajuta rokotteesta aiheutuvien mahdollisten pitkäaikaisten haittojen riskiä kun eivät näitä näytä aikuisetkaan tajuavan.
Lapsikin tajuaa miten vaarallinen tämä korontauti on ja mitä voi tehdä sen välttääkseen. Koronan seuraukset tiedetään varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon koko sydämestäni että olet trolli.
Luulen, että kaikki muut tässä ketjussa on trolleja paitsi minä. Sen verran sekopäistä rokotevastaista settiä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.
Lapsikin tajuaa miten vaarallinen tämä korontauti on ja mitä voi tehdä sen välttääkseen. Koronan seuraukset tiedetään varmasti.
Vaarallinen kenelle? Iäkkäille ja sairaille.
Siis ihan tosissaan nyt. Lapseni ovat saaneet kaikki rokotusohjelman mukaiset, tutkitusti turvalliset ja vuosikymmeniä käytössä olleet rokotteet.
Koronarokotetta en antaisi lapsilleni mistään hinnasta. En, vaikka siitä maksettaisiin minulle miljoonia. En voisi elää itseni kanssa jos lapseni saisivat rokotteesta haittoja lyhyellä tai pitkällä aikavälillä. Pitkäaikaisia haittoja ei kukaan vielä tiedä, ihan sama miten monta miljardia rokoteannosta on alle vuoden sisällä annettu.
Toivottavasti monet vauhkot odottelee, niin ehditään saada omalle lapselle eka piikki ennen kevään ulkomaanmatkaa.
On se kumma että koronarokotekriittisiä haukutaan hulluiksi kun ovat eri mieltä kuin suomalaiset alan asiantuntijat. Kun asiantuntijat kehottavat rokotuttamaan lapset niin asiantuntijoihin ei olekkaan enää luottamista. Ironista ja naurettavaa vedota siihen että lasten riski sairastua vakavaan koronatautiin on hyvin pieni - niin on perusterveen 20-vuotiaan ja jopa 30-vuotiaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.
Tunnen kolme perustervettä keski- iän molemmin puolin olevaa, jotka joutuivat sairaalahoitoon tämän takia. Kuukausia on arvioitu kokonaan toipumisen vähintäänkin kestävän.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti monet vauhkot odottelee, niin ehditään saada omalle lapselle eka piikki ennen kevään ulkomaanmatkaa.
Riskeeraat siis lapsesi terveyden uudenlaisella rokoteteknologialla, jotta pääset vaivattomasti lomalle? Huh.
Tajuatko, että lapsesi pääsee lomalle myös turvallisella koronatestillä? Ja pienimpiä lapsia ei edes tarvitse testata?
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan tosissaan nyt. Lapseni ovat saaneet kaikki rokotusohjelman mukaiset, tutkitusti turvalliset ja vuosikymmeniä käytössä olleet rokotteet.
Koronarokotetta en antaisi lapsilleni mistään hinnasta. En, vaikka siitä maksettaisiin minulle miljoonia. En voisi elää itseni kanssa jos lapseni saisivat rokotteesta haittoja lyhyellä tai pitkällä aikavälillä. Pitkäaikaisia haittoja ei kukaan vielä tiedä, ihan sama miten monta miljardia rokoteannosta on alle vuoden sisällä annettu.
Voisit kuitenkin elää, jos lapsesi saisi pysyvät vauriot sairaudesta. Se nyt kuitenkin on todennäköisempää kuin rokotehaitta.
Tallinnassa on lapsia teholla.
Nuorin hengityskoneessa olija on ollut 8kk ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.
Tunnen kolme perustervettä keski- iän molemmin puolin olevaa, jotka joutuivat sairaalahoitoon tämän takia. Kuukausia on arvioitu kokonaan toipumisen vähintäänkin kestävän.
Nyt puhutaan lapsista. Edes alle 30-vuotiaita ei ole kuollut Suomessa koronaan. Herätys nyt.
Ja oletko unohtanut, että influenssakin voi viedä lapsia ja nuoria sairaalaan ja toipuminen kestää kuukausia? Oletko hysteerinen myös influenssan takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta.
Juuri heitäkin suojellaan rokottamalla myös lapset.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että koronarokotekriittisiä haukutaan hulluiksi kun ovat eri mieltä kuin suomalaiset alan asiantuntijat. Kun asiantuntijat kehottavat rokotuttamaan lapset niin asiantuntijoihin ei olekkaan enää luottamista. Ironista ja naurettavaa vedota siihen että lasten riski sairastua vakavaan koronatautiin on hyvin pieni - niin on perusterveen 20-vuotiaan ja jopa 30-vuotiaankin.
Lääkärit ovat myös aikoinaan väittäneet, että tupakka on terveystuote. Lääkärit ja asiantuntijat sanoivat myös sikapiikkiä turvalliseksi, ja kuinka kävikään?
oot mielisairas