Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko akateeminen olla wt?

Vierailija
30.12.2014 |

-

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ehdottomasti olla! Voisin esitellä teille opiskelukaverini, jos ette muuten usko!

Vierailija
22/24 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:29"]

Mä olen akateeminen, enkä koskaan mieti mikä on white trashia ja kuka semmoinen on. Olen mielestäni semmoisen keskustelun ulkopuolella (so.yläpuolella). Kuka noita oikeasti miettii? Joku amiksen tai amk:n käynytkö? En tajua. Mitä väliä?

[/quote]

sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen ei voi olla wt kuin ironisessa mielessä.

Vierailija
24/24 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön KTM (ja vanhemmatkin ovat akateemisia). Oleskelen päivät collareissa ja mustassa hupparissa. Lueskelen aikani kuluksi tätä av-palstaa ja olen liittynyt myös äitylit-fc-ryhmään. Käyn Lidlissä ja Itiksen Robin Hoodista ostan usein vaatteita. Tykkään lenkkimakkarasta ja pullasta. Luen myös seiskaa ja iltasanomia.Osaan soittaa pianoa, saan käyttäytymään hevoset hienosti ja puhun sujuvaa ranskaa. Mielstäni ihmiset jolla Gantin-paita, Parajumpersin-takki, vaaleaksi raidoitetut hiukset ja helmiäiskorvakorut ovat olleet jotekin helvetin tylsää seuraa. Kotini ei ole myöskään valkoinen. En lomaile Dubaissa. Olen mielestäni melkopuhdasverinen WT av-palstan luokituksen mukaan. Oikeinkirjoitus myös hakusessa minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi