Mitä lisukkeeksi lasagnen kanssa?
Itse olen ostanut punajuurisalaatin ja suolakurkkuja.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jättäisin sen lasagnen kokonaan syömättä. Hirveästi epäterveellistä rasvaa, kaloreita ja tyhjiä hiilareita. Tee ennemmin vaikka terveellinen salaatti johon tulee tomaattia ja kurkkua.
Kuten myös mutta eri syystä. Kohta syötävä ruokaa kun mössö ei pidä nälkää pitkään poissa.
Melko pohjaton vatsa saa olla, jos lasagnella ei saa nälkää pidettyä.
Samaa mietin.. itse syön ravintola-annoksesta lasagnesta noin puolet ja sen lisäkesalaatin ja sillä elää reippaasti 10h. Enkä ole edes mikään hoikka...
Siihen lasagneannoksen viereen voi pyöräyttää kauniin pienen kuvion hyvälaatuisesta balsamietikasta. Siinä pyöräytetään sitten se haarukallinen lasagnea ennen suuhun laittoa. Näin Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lasagneen mitään lisuketta kuulu.
kuuluupas jos ei aio ahtaa itteensä turvoksiin!
Italialainen sieluni itkee. Alkusalaatin voi syödä ensin eri lautaselta, tosin nyt ei ole sesonki. Tottakai sulla on siinä lasagnessa tomaattia, sipulia ja porkkanaa, eli kasviskiintiö täyttyy siinä. Eikö lautasta tarvitse ahtaa täyteen.
Eikös lasagneen kuulu myös lehtiselleri?
Lisukkeeksi sopii hyvin tavallinen vihreä salaatti, jossa on siis vain salaattia, kurkkua ja tomaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fetasalaatti. Jääsalaatti, kurkku, tomaatti, paprika, punasipuli, viinirypäle, feta. Ja valkosipulivoi patonkia.
Fetasalaatti on jo itsessään ruoka. Siihenkö vielä patonkia ja sitä lasagnea!?
No meille ei sitte tarvi tulla syömään.
Harvoin teen mutta joskus pitkänkaavan mukaan lauantai-illaksi mistä syödään myös sunnuntai. Minusta noi maut vaan sopii niin hyvin yhteen ja eihän sitä nyt tarvi tolkuttomasti vetää. Pala lasangea, vähän reilummin salaattia ja pala patonkia. Kyytipojaksi pari lasia punaviiniä ja awot!🍷Eikä mitään hotkimista vaan kaunis kattaus ja jutustelua miehen kanssa. Kyllä ton päälle uni maittaa.
Ei ihme, että unettaa :)
Miksi kaikki haluavat tunkea vihersalaattiin tomaattia? Lasagnessahan on jo valmiiksi tomaattikastike.
Lasagnea kuuluu syödä vehnäpatongin kanssa.
Joko raikkaat voileivät on mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fetasalaatti. Jääsalaatti, kurkku, tomaatti, paprika, punasipuli, viinirypäle, feta. Ja valkosipulivoi patonkia.
Fetasalaatti on jo itsessään ruoka. Siihenkö vielä patonkia ja sitä lasagnea!?
No meille ei sitte tarvi tulla syömään.
Harvoin teen mutta joskus pitkänkaavan mukaan lauantai-illaksi mistä syödään myös sunnuntai. Minusta noi maut vaan sopii niin hyvin yhteen ja eihän sitä nyt tarvi tolkuttomasti vetää. Pala lasangea, vähän reilummin salaattia ja pala patonkia. Kyytipojaksi pari lasia punaviiniä ja awot!🍷Eikä mitään hotkimista vaan kaunis kattaus ja jutustelua miehen kanssa. Kyllä ton päälle uni maittaa.
Jos hyvän ruuan, miehen kanssa jutustelun ja kahden punaviinilasillisen jälkeen ainoastaan uni maittaa, niin ei tässä tarvitse ihmetellä että syntyvyys laskee.
Mä laitan siihen lisukkeeksi raejuustoa. Laitan sitä kyllä kaikkiin muihinkin ruokiin.
Tomaattia ja sipulia ohuina siivuina sekaisin.