Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On vaikeaa olla 50v nainen

Vierailija
30.12.2014 |

Etenkin kun nuorempana on ollut kaunis. Vaikka on monessa asiassa varmempi ja tyytyväisempi ja ammatillisesti pätevä ja arvostettu, hyvät tulot ja lainat maksettu, niin silti on pakko myöntää, että v*tuttaa katsoa peiliin. Siihen peilikuvaan ei vaan totu.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sama tunne ja ikää 45v :(.
Kauhistuttaa tää ikääntyminen. Enää 20v ja jään eläkkeelle. Elämä jo todennäköisesti yli puolenvälin.

Vierailija
2/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Onnekseni olen likinäköinen ja ilman rillejä peiliin katsoessa tilanne ei ole ihan niin masentava kuin rilleillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta eipä ole turhia paineita enää. Nuorempana en ollut mitenkään viehättävä, nyt iän myötä on muutenkin muuttunut "näkymättömäksi". Mahtavaa kuulua joukkoon "viisikymppiset ämmät", jota tälläkin palstalla parjataan vähän väliä. Hui hai sanon minä!

Vierailija
4/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä köyhät elämät jos oma naama masentaa. Hankkikaa elämään sisältöä muusta kuin ulkonäöstä niin jo helpottaa. T. Kauniisti ennen aikojaan harmaantunut 30v

Vierailija
5/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollutkaan kaunis, en tiedä helpottaako se tilannetta. Mutta huonosti nukutun yön jälkeen peilikuva on aika karmea.

Vierailija
6/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on, itse oon 48. Vaikka olen hyvässä kunossa ja farkkujen tuumakoko 29-30,niin naama lopsahtaa. Ei sille voi mitään. Nyt aloin 2-3 l vedenjuonnin haasteen. Ehkä vähän ne naururypyt pienenee. 

Vierailija
7/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei haittaa näyttää sen ikäiseltä kuin on. Murehtiminen vanhentaa ja jos oikein ahdistaa, katso vaikka tätä niin tuntuu jo olo hyvältä: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1419754382787.html

En minä mitään iloa saa siitä, että näyttäisin ikäistäni nuoremmalta. Hyvästä kunnostani kyllä saan iloa, mutta hyväksyn, että iän myötä senkin heikentyminen on vain asia, mikä nyt tulee yhtä varmasti kuin yö päivän jälkeen. 

Vierailija
8/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tämän metamorfoosin joutuu käsittelemään. Ennemmin kai haluaa elää ja vanheta, kuin kuolla nuorena ja kauniina, jääden ihmisten mieliin jonain legendana, kuten Marilyn.

Vierailija
9/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on hetkensä.

Vierailija
10/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:51"]

Minua taas ei haittaa näyttää sen ikäiseltä kuin on. Murehtiminen vanhentaa ja jos oikein ahdistaa, katso vaikka tätä niin tuntuu jo olo hyvältä: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1419754382787.html

En minä mitään iloa saa siitä, että näyttäisin ikäistäni nuoremmalta. Hyvästä kunnostani kyllä saan iloa, mutta hyväksyn, että iän myötä senkin heikentyminen on vain asia, mikä nyt tulee yhtä varmasti kuin yö päivän jälkeen. 

[/quote]

Pahemmat nuo prinsessan epäonnistuneet huulentäytteet ovat, kuin nuo "naururypyt".

Vierailija
11/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä tykkään tosta prinsessasta! Itsekin golfaisin vaan Mallorcalla auringossa jos voisin. Ikää mulla on tosin vasta 41, mutta kyllä tästä roikkunaamasta jo nyt hyvin näkee, mikä tilanne tulee olemaan 10 vuoden päästä...

Vierailija
12/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaalla naisella on yleensä paljon kysyntää nuorten miesten keskuudessa! eli me emme sittenkään olla niin vanhoja ja rupsahtaneita!

Vierailija
13/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle, jos sulla on hyvät tulot niin mikset menisi kirurgille korjaamaan naamaasi piukemmaksi?

Ja muille: mistä huomaa että on tullut vanhaksi ts. millon naama alkaa näyttää hirveelle, kun omaan naamaan tottuu siinä peilatessa, näkeekö muut sut jotenkin erinäköisenä? Nätimpänä? Rumempana? samannäköisenä kuin ennenkin? Ei vanhenemisessa ole todellakaan yhtään hyvää puolta, ei mitään hyvää.

Vierailija
14/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ei tuomitsisi itseään niin ankarasti sen mukaan mitä muut tai ympäröivä maailma "tuntuu" sanovan. Nuoruuden ihannointi oikeastaan koskettaa nuoriakin ja ahdistaa heitä yhtä paljon - pitää suurin piirtein tehdä kaikki asiat nuorena koska sitä elämää ei ole X ikävuoden jälkeen enää. Minulle tämä on merkki siitä että kyseessä on jotenkin viallinen ja vahingoittava lähestymistapa.

Vierailija
15/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:06"]Ap:lle, jos sulla on hyvät tulot niin mikset menisi kirurgille korjaamaan naamaasi piukemmaksi?

Ja muille: mistä huomaa että on tullut vanhaksi ts. millon naama alkaa näyttää hirveelle, kun omaan naamaan tottuu siinä peilatessa, näkeekö muut sut jotenkin erinäköisenä? Nätimpänä? Rumempana? samannäköisenä kuin ennenkin? Ei vanhenemisessa ole todellakaan yhtään hyvää puolta, ei mitään hyvää.
[/quote]
Kun ei siihen omaan naamaan totu!

Vierailija
16/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa meikkaamaan (ja meikatkaa kanssa!) ja käykää kasvohoidoissa. Kai sitä täyteainettakin voi laittaa pahimpiin kohtiin.

Näin aion itse tehdä. Meikilläkin saa jo ihan älyttömästi aikaan! Meikkausvinkkejä vanhemmille naisille voi hakea vaikkapa netistä, kirjallisuudesta tai kosmetologilta..

Itse tiedän monta n. 5-kymppistä naista, jotka näyttävät hyvältä edelleen. Salaisuus on siinä, että viitsivät vähän panostaa. Ei silti tarvitse liioitella, riittää kun arjessa on kulmat huoliteltu ja värjätty (kynällä tai värillä) jos haaleat ja harvat. Ripsiväriä ripsissä, tummat silmänaluset peitelty. Kevyt meikkivoide, ja luonnollista poskipunaa ja luonnollista huuliväriä,  ihan vaikka se kaupoissa myytävä Blistexin värillinen huulirasva!!! ei näytä liian meikatulta, mutta tuo väriä ja eloa huuliin.

Extravinkki: valkaiskaa hampaanne ja HYMYILKÄÄ! :)

Vierailija
17/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin heti tekemään jotain pärställeni, jos olisi varaa. Olen yksin elävä pienituloinen, haaveilen lotto yms. voitosta, että saisin naamani kuntoon. Tiedän tämän olevan turhamaisuutta, mutta kun on ollut koko ikänsä hyvännäköinen, niin rupsahtaminen tuntuu todella pahalta. Kun on muuten kuosissa ja sisimmässään nuorekas, vain naama ei ole samaa kuosia.

Vierailija
18/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:06"]

Ap:lle, jos sulla on hyvät tulot niin mikset menisi kirurgille korjaamaan naamaasi piukemmaksi?

[/quote]

Itse olen tosiaan huomannut, etten välttämättä heti tunnista lapsuudenaikaisia ystäviäni nähdessäni heidät yllättäen, vaikka siis näenkin heti ainakin kuukausittain. Eli mielessäni on kuva heistä nuorena. Itse pukeudun nuorekkaammin kuin 2-kymppisenä  - enkä halua pitää "mummo" -vaatteita enkä -kampauksia. Eikä kukaan voi minua siihen pakottaa ;-)

Vierailija
19/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitten omituinen, kun hyväksyn ikääntymiseni. En todellakaan laita mitään teinivaatteita päälleni, ne ovat ikäisilläni naurettavan näköisiä, vaan ihan ikäisteni vaatteita. Yleensä liian nuorisomaisia vaatteita pitävät näyttävät ikäistään vanhemmilta, kun se ikä korostuu enemmän ja sama meikkauksen kanssa. Ei se ikä huijaamalla mihinkään häviä ja kädet sen paljastaa kuitenkin. 

Vierailija
20/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille naisille ikääntyminen on kamalampaa kuin tavallisemman ulkonäön omaaville. Kauniit ovat nuoresta asti tottuneet huomioon ja se vähenee vääjäämättä. Asia vaan on niin, eikä heitä siitä voi syyllistää, siihen on vaan jotenkin sopeuduttava. Mutta miten, se onkin pidempi prosessi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi