Törmäsin tinderissä rumpaliin ja nyt olisi hyvä tietää jotain rumpaloinnista. Olisiko neuvoja?
Kumpi esim. oli parempi rumpali Charlie Watts vai Ringo Starr. Itse en tiedä heiltä edes yhtään biisiä mutta mies kertoi diggailevansa 60-luvun musaa.
Kommentit (16)
Ringo ei ollut edes Beatlesin paras rumpali
Noin muuten varaudu siihen että ärsyynnyt alta aikayksikön kun rumpalipoika rummuttaa sormillaan koko ajan. Polviinsa, pöytään, auton rattiin, kahvikupin pintaan..
Sano reilusti, ettet tiedä rumpaleista mitään. Kehu silti Charlie Wattsia. Anna miehen kertoa lisää, on taatusti kivaa hänelle! ;)
Rumpali on jokanaisen toivevävy, basisti ei.
Sanot sille, et vedäs kundi pienet paradiddlet ni arvostus nousee kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille, et vedäs kundi pienet paradiddlet ni arvostus nousee kattoon.
Ja jos se ei tiedä mitä tehdä, niin vaihdat sellaiseen rumpaliin joka tietää!
Parempi kun et esitä tietäväsi mitään. Se on noloa. Luuletko tosiaan, että se kiinnostuu sinusta sillä perusteella? Oletatko itse, että tulevan kumppanisi pitäisi olla perillä siitä mistä sinä olet kiinnostunut? Juju on siinä, että teillä on omat kiinnostukset ja voitte kertoa niistä toisillenne.
Ei sun tarvii tietää. Oon seurustellut parin rumpalin kanssa sattumalta enkä tiedä musiikista juuri mitään. Ole oma itsesi. Tykkään laulaa eikä hävettänyt heidän edessään lauleskella vaikkei sävelkorva olekaan perfecto. Heittäytymistä ja luovuutta kehiin. Rohkeutta tunnustaa heikkoutensa. Jos musajutut kiinnostaa, aina voi ottaa selvää ja oppia asioita. Jos vaikka saisit rumputunteja, jos intoa siihen riittää. Älä niistä rummuista stressiä ota, ne on rumpalille intohimo, mutta paljon muutakin kuuluu rumpalimiehen elämään.
❤️ Rumpalointi ❤️
Ap on mun idoli
No siinähän on hyvä aihe josta voit kysellä mieheltä!
Se on aina kiva oppia jotain uutta, ja ihmiset kertovat yleensä mielellään intohimostaan (oletan, että ammattirumpali on intohimotyössä).
Nauroin ääneen tälle rumpaloinnille.
Eläintarhan apinalaumassa eniten naaraiden kiinnostusta sai uros joka keksi alkaa paukuttamaan kahta tyhjää muovikanisteria yhteen.
Älä keksi itsellesi roolia, mitä et ole. Munaat vain itsesi.
Ole kiinnostunut asiasta - jos oikeasti olet, ja anna miehen päteä. Tai voihan se olla, että hän ei halua sekoittaa naista ja rumpalointia.
Ei kaiken tarvitse olla yhteistä.
Ulkomailla niissä bändivitseissä se tyhmin kaveri on nimenomaan rumpali, mutta Suomessa basisti. Kysy siltä miksi näin?
Voin luvata, että parempi on kun et avoimesti tiedä asiasta yhtään mitään, mutta kuulisit mielelläsi kun kundi kertoo harrastuksestaan, kun että koitat esittää asiasta jotain tietäväsi; tulet jäämään kiinni. Jos annat miehen ymmärtää, että tiedät asiasta jotain, niin kohtahan se alkaa innokkaasti kysellä mielipiteitäsi jostain ja siihen hätään et ehdikään enää kysellä vinkkejä vauva-palstalta. Ja sitten se mies pettyy varmasti pahemmin, kuin jos et alunperinkään tiedä mitään, mutta olet edes kiinnostunut koska aihe on miehelle tärkeä.
AP:llako ei itsetunto kestä sanoa, ettei tiedä rumpujen soitosta mitään?