Suositelkaa hyvää bb-voidetta
Saisi olla hyvin peittävä. Itsellä pisamia ja epätasainen iho
Kommentit (5)
Itse ostin tänään body shopin tea tree BB-voidetta. Tästä kellään kokemuksia?
mun mielesta myos toi garnierin. Peittaa kivasti ja luonnollisesti ja on tosi riittoisaa! todella hyva laatu/hinta suhde :) suosittelen
Oletko kokeillu CC-voidetta? Lumenen CC-voide on mielestäni paljon parempaa kuin yksikään BB-voide, jota olen kokeillut. Enkä kauheasti edes Lumenen tuotteista ole vakuuttunut, paitsi tämä ylitti odotukset.
Pohjustaa meikin
Heleyttää ihoa
Peittää punoitusta
Tasoittaa kirjavuutta
Suojaa, SK20
Pitkäkestoinen lopputulos
Monet ovat kehuneet tätä, vaikkei muuten Lumenesta tykkää. Auttoi itselläni couperosan peittämiseen.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:20"]
Oletko kokeillu CC-voidetta? Lumenen CC-voide on mielestäni paljon parempaa kuin yksikään BB-voide, jota olen kokeillut. Enkä kauheasti edes Lumenen tuotteista ole vakuuttunut, paitsi tämä ylitti odotukset.
Pohjustaa meikin Heleyttää ihoa Peittää punoitusta Tasoittaa kirjavuutta Suojaa, SK20 Pitkäkestoinen lopputulos
Monet ovat kehuneet tätä, vaikkei muuten Lumenesta tykkää. Auttoi itselläni couperosan peittämiseen.
[/quote]
Mä taas en tykkää tuosta yhtään. Johtunee rasvoittuvasta ihosta. Mutta minusta on aivan liian peittävää ja tekee selvästi meikatunnäköisen pinnan. Lisäksi vaatii mulla paljon puuteria ja sen lisäilyä parin tunnin välein ettei ala kiilltää ja muuta väriään oranssihtavaksi iholla. Minusta ne vitamin C sarjan BB:t lumeneista on paljon parempia, ja paikallisen punoituksen voi peittää erilisellä peitevoiteella.
Oma suosikkini on marketista saatava Garnierin seka- ja rasvaisen ihon BB-voide. Se on hyvin peittävää, eikä rasvoita ihoa yhtään kuten minulla useimmat BB:t. Lisäbonuksena sen vaalein sävy on oikeasti todella vaalea, kun toisinaan BB:issä on vaikeaa löytää kylmänsävyisiä vaaleita sävyjä.
Olen kokeillut muitakin, tässä niistä kommentteja:
- Dermosil Aina-voide: Liian tumma ja kellertävä, rasvainsen tuntuinen ja tarvii paljon puuteria päälle
- Lumene Vitamin C sarjan BB: Suht ok, mutta ei kovin peittävä ja vähän alkaa kiiltää helposti
- L'Oreal BB-voide: Koostumus aivan loistava, samoin idea että voide on valkoista mutta muuttuu iholla ihonväriseksi. Valitettavasti minulle kalpeanaamalle vaalein sävykin on liian tummaa.
- Estee Lauderin BB-voide. Paksua jankkia, muttei silti peitä kovin hyvin. Muuten ihan ok, mutta ei hintaansa nähden, kun ei ole läheskään yhtä hyvä kuin tuo Garnier, Lumenen kanssa samaa tasoa.