Paljonko teillä hyvätuloisilla on enimmällään lainaa per henkilö?
Mediatietojen mukaan Stubbeilla varmaan se 300.000e per nuppi samoin Grahn-Laasosella. Itselläni on nyt lainaa 180.000per nuppi, hyvät tulot mutta ei niin paljon vakuuksia. Mietin onnistuuko tuplata laina?
Kommentit (8)
Meillä on 200 000 jos jakaa puoliksi mutta mä en ole hyvätuloinen.
Meillä oli yhdessä vaiheessa lainaa vähän yli 800 000 e/hlö. Tosin maksettiin kerralla pois pari kuukautta myöhemmin.
Meillä on 130 000 € / naama. Minun mielestä hirveästi. Äsken oli 80 000 / naama mutta otettiin lisää.
Ok! Eli ei vielä ketään ketjussa, jolla yhtä paljon lainaa kuin minulla :S Hyvätuloinen tässä tapauksessa: nettotulot kuussa 5000e minulla. Puoliso erikseen.
Onko henkilötakaaja enää minkään arvoinen nykyään?
Isompaa asuntoa ollaan hankkimassa, 500.000e maksaa eli 250.000 nuppi pitäisi ottaa lisälainaa, ja haluttaisiin jättää nykyinen koti josta noin 180.000e lainaa nuppi vuokralle... SAa nähdä onnistuuko =) Säästöjä on ja hyvät tulot, mutta ei hirveästi vakuuksia, toki nämä asunnot ja jotain muuta, esim vanhemmat henkilötakaajiksi
Meillä on 88 000 per naama. Ihan riittävästi, eikä enempää oteta.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:30"]Ok! Eli ei vielä ketään ketjussa, jolla yhtä paljon lainaa kuin minulla :S Hyvätuloinen tässä tapauksessa: nettotulot kuussa 5000e minulla. Puoliso erikseen.
Onko henkilötakaaja enää minkään arvoinen nykyään?
Isompaa asuntoa ollaan hankkimassa, 500.000e maksaa eli 250.000 nuppi pitäisi ottaa lisälainaa, ja haluttaisiin jättää nykyinen koti josta noin 180.000e lainaa nuppi vuokralle... SAa nähdä onnistuuko =) Säästöjä on ja hyvät tulot, mutta ei hirveästi vakuuksia, toki nämä asunnot ja jotain muuta, esim vanhemmat henkilötakaajiksi
[/quote]
En usko, että onnistuu. Yli 600 ke asuntoon tarvitaan omarahoitusosuutta lähtökohtaisesti 40 %, tieto viime keväältä.
Mitä meinaa tässä tuo hyvätuloinen?