Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha (suomalainen?) elokuva hukassa

Vierailija
30.12.2014 |

Olen itse elokuvan joskus 1990- tai 2000- katsonut. Elokuvassa aikuiset vaan katoaa maailmasta, haihtuu pois. Poika on täyttämässä kai 17 tai 18? Kuitenkin sen haihtumis iän. Koulun päättäjäisistä taitaa leffa alkaa ja joku tyttö istuu verkkopaita päällä maassa jossain vaiheessa. Sama tyttö kirjotta jossain vaiheessa hiekkaan sormellaan "i was here". Keksiikö kukaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:06"]

Kiitos :) usko tai älä yritin googlettaa ja etsiä wikistä, mut en onnistunut.

[/quote]

Uskon kyllä yritykseesi. Siksi pastesinkin linkin, niin näet kuinka itse googletin. Monesti ihmiset kysyvät asiaa jonka itse sitten googlaan heille kopsaamalla vain otsikon googleen ja painamalla entteriä. Nyt ei ollut ihan niin helppo tapaus, piti itse kirjoittaakkin :)
[/quote]

:D itse teen tuota samaa muille kun hakevar jtn biisiä esim. Hih ehkä omasta ajatuksesta on vaikeampi hakea hakusanoja.

Vierailija
2/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:06"] Kiitos :) usko tai älä yritin googlettaa ja etsiä wikistä, mut en onnistunut. [/quote] Uskon kyllä yritykseesi. Siksi pastesinkin linkin, niin näet kuinka itse googletin. Monesti ihmiset kysyvät asiaa jonka itse sitten googlaan heille kopsaamalla vain otsikon googleen ja painamalla entteriä. Nyt ei ollut ihan niin helppo tapaus, piti itse kirjoittaakkin :) [/quote] :D itse teen tuota samaa muille kun hakevar jtn biisiä esim. Hih ehkä omasta ajatuksesta on vaikeampi hakea hakusanoja.

[/quote]

Semmoista hakukonetta ei taida vielä olla, joka hakisi jollain tämäntapaisella kuvauksella:

Alussa oli silleen tsumtsumtsumtsum... sitten nopeampi jakso ja jotain naisen laulua, kertosäkeessä oli jotain love jotain ja silleen tsing tsöng klong klong...

Joskus ei tosiaan muista kuin pätkän melodiaa, ja sekin varmaan väärässä sävellajissa ja hieman epätarkasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ja pätkä puistotäteinä.

Vierailija
5/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Rosa was here?

Vierailija
6/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se oli :)

Vierailija
8/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:06"]

[/quote]

Uskon kyllä yritykseesi. Siksi pastesinkin linkin, niin näet kuinka itse googletin. Monesti ihmiset kysyvät asiaa jonka itse sitten googlaan heille kopsaamalla vain otsikon googleen ja painamalla entteriä. Nyt ei ollut ihan niin helppo tapaus, piti itse kirjoittaakkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme