Sain kutsun 90v kahveille. Mitä päälle?
Kahvitilaisuus on ns avoimet ovet meiningillä ja päiväsaikaan. Mitä ihmettä laitan päälle? Mietin mustia leggingsejä ja musta-valkoraidallista mekkoa. Siinä ongelma sukat kun leggingseissä ei ole teräosaa. Ainoissa mustissa paksuissa sukkahousuissa on reikä enkä nyt ehdi enää kauppaan.
Julkisilla joudun kulkemaan.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:32"]
Minä laitoin mustat tiukat housut, nätisti laskeutuvan (tiukan mutta ei makkaran kuori) topin ja silkkisen auki roikkuvan "kimono"viitan. Mummini kenen kanssa menin, kysyi saman tien että mitä ihmettä sinulla on päällä. Omasta mielestäni näytin nätiltä. Hiukset oli auki ja laineilla, normaalit päivämeikit.
[/quote]
kimono on kuin aamutakki, ihmettelisin minäkin vaikka tiedän sen olevan muodikas.
52v
Hei, eikö kyseessä ollutkin synttärikahvit eikä hautajaiset? Miksi kaikki suosittelevat mustia vaatteita, selvää hautajais-lookia? Mutta jätä ne pinkeät kalsarit pois. Kovin paksut sukkahousutkin näyttävät aika typeriltä juhla-asussa. Olet sinä aika outo nainen, jollei sinulla ole ehjiä sukkahousuja kotona!
^ Yksi vastaaja tuolla vaan taitaa suositella mustia vaatteita, muut eivät puhu väristä mitään.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:20"]
Hei, eikö kyseessä ollutkin synttärikahvit eikä hautajaiset? Miksi kaikki suosittelevat mustia vaatteita, selvää hautajais-lookia? Mutta jätä ne pinkeät kalsarit pois. Kovin paksut sukkahousutkin näyttävät aika typeriltä juhla-asussa. Olet sinä aika outo nainen, jollei sinulla ole ehjiä sukkahousuja kotona!
[/quote]
Kyllähän ne voi surujuhlaks muuttua.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:32"]
Minä laitoin mustat tiukat housut, nätisti laskeutuvan (tiukan mutta ei makkaran kuori) topin ja silkkisen auki roikkuvan "kimono"viitan. Mummini kenen kanssa menin, kysyi saman tien että mitä ihmettä sinulla on päällä. Omasta mielestäni näytin nätiltä. Hiukset oli auki ja laineilla, normaalit päivämeikit.
[/quote]
kimono on kuin aamutakki, ihmettelisin minäkin vaikka tiedän sen olevan muodikas.
52v
[/quote]
Joo mummi oli ilmeisesti samaa mieltä. Toisaalta tästä on jo vuosi, tänäpäivänä laittaisin eri vaatteet vaikka rento päivätilaisuus olikin.
Riippuu varmasti ihan minkätyylisiä ihmisiä juhliin on tulossa, onko hirveän muodollisia (ihmisiä joita en itse voi sietää), vai rennompia? Mutta asu josta kerroit kuulostaa hyvältä. Mielestäni mitä vain voi laittaa, joka on siistiä, eli ei tosiaan esim. leopardinapapaitaa tai minifarkkuhametta :D
Liputan myös suorien mustien housujen puolesta. Kaveriksi joku paita, neule ym. Pyri mielummin vähän tylsään lookiin.
Tämän takia ihmisellä pitää olla siitejä vaatteita ja sukkahousuja aina kaapissa. Kannattaa pitää aina perus siistiä asua valmiina. Siihen kuuluu sukkahousut, joten niitä kannattaa ostaa ennakkoon valmiiksi sitä varten, kun tarve niitä käyttää, tulee.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:33"]
Tämän takia ihmisellä pitää olla siitejä vaatteita ja sukkahousuja aina kaapissa. Kannattaa pitää aina perus siistiä asua valmiina. Siihen kuuluu sukkahousut, joten niitä kannattaa ostaa ennakkoon valmiiksi sitä varten, kun tarve niitä käyttää, tulee.
[/quote]
Niinpä. Itse pyrin siihen että mulla on aina olemassa suorat mustat housut, musta hame, sukkiksia ja leggareita, kauluspaita, mustaa siistiä ja jotain vaaleaa siistiä, bolero, pari mekkoa (voi ehkä myös laittaa mekkona ja "tunikana"), jotkut korkkarit saappaasta sandaaliin. Näistä saa miksattua monet vaatteet hautajaisista häihin ja esim. huivia+kenkiä vaihtamalla tasan sama asu saattaa käydä ristiäisiin ja pikkujouluihin.
Strap-on dildo ala- ja yläpäähän nenän kohdalle. Kuminen, punainen nahkapallo suuhun, nahkainen korsetti ja alusasu, "Inside only" valokyltti takapuolelle. Uimaräpylät jalkaan, siitä Se lähtee. Inkkaripäähine päähän. Moottorisaha.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:33"]
[/quote]
Niinpä. Itse pyrin siihen että mulla on aina olemassa suorat mustat housut, musta hame, sukkiksia ja leggareita, kauluspaita, mustaa siistiä ja jotain vaaleaa siistiä, bolero, pari mekkoa (voi ehkä myös laittaa mekkona ja "tunikana"), jotkut korkkarit saappaasta sandaaliin. Näistä saa miksattua monet vaatteet hautajaisista häihin ja esim. huivia+kenkiä vaihtamalla tasan sama asu saattaa käydä ristiäisiin ja pikkujouluihin.
[/quote]
Ei ole mitään tilaisuutta jossa bolero olisi hyväksyttävä vaate. Paitsi 90-luvun teemabileet.
Minä menin kotelomekossa ja siistimmässä neuletakissa, kälyt tuli huppareissa ja farkuissa... :0 Kaikilla ikää yli 25 v.
Vanhoilla mummoilla ja vaareilla, jos itse ovat kutsuneet on tärkeitä se että tulee paikalle. Ei ne turhaan kutsu.
Naisen juhlavaate on kyllä leninki.
Laita jotkut saappaat niin kukaan ei huomaa lwgginsejä.
Suorat. siistit housut ja kaunis paita ja neule? Legginssit ovat höpön näköiset sukkien kanssa. Siksi paras turvautua housuihin.
Normaalit siistit vaatteet päälle. Kyllä se päivänsankari on pääasia, eikä tuollaisiin juhliin Suomessa ole tapana vieraiden mitään juhlapukua laittaa. Vaikka olisi perintöäkin kärkyttävänä.
Iloinen ja seurallinen asenne on tärkeämpää.
Se ei ole varsinainen juhlatilaisuus, joten juhlavaatteita ei tarvita. Suorat housut ja nätti paita riittävät. Älä paljasta intiimiosia, peitä tatuoinnit ja ota niitit pois naamasta.
Jos et mene julkisilla sukkahousuja myyvän kaupan ohi, niin on valittava housut ja siisti paita. Leggarit on hassut sukkien kanssa muualla paitsi kotona sohvalla löhöillessä sekin tyyli on ihan ok.
Oli siis tarkoitus vaan yhteisen tuttavan mukana laittaa kukkakimppu, mutta juhlakalun tytär kun kuuli tämän, sanoi että voin tuoda ihan itse. Tämän kuulin aamulla enkä ehtinyt kauppaan.
Täällä kauhee pyry ja sohjo, joten pitkillä housuilla, topilla ja paita/jakulla mennään.
Kiitos vinkeistä. Nyt pistän hösseliksi ja lähden liikenteeseen.