Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin voisi käyttää liikuntaseteleitä?

Vierailija
30.12.2014 |

Jokunen liikuntaseteli löytyy vielä. Menevät vanhaksi vuodenvaihteessa. Mitä niillä voisi vielä tehdä?

Tosi hankalaksi tehty noiden lappujen käyttö, koska niitä ei voi käyttää sarjalippuihin tai perhelippuihin, joita yleensä käytämme. 

Mihin itse tuhlaisit 20 e arvosta liikuntaseteleitä päivässä? Yksin en halua mennä, kouluikäiset lapset pitäisi ottaa mukaan (ja ehkä mieskin). Laskettelukeskukset eivät ole täällä vielä kunnolla auki. Eilen kävin uimassa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjalippua ei pitäisi saada ostettua ellen se ole esim kuvallinen tai tietylle hlölle nimetty. Meillä ei voi ostaa uimahallin sarjalippua noilla mutta esim laskettelun kausikortin voi.

Vierailija
22/29 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Edeniin voi ostaa itselleen sarjalipun joka on vuoden voimassa. Se on nimellä varustettu eli henkilökohtainen. Mutta tietysti siitä ei ole kauheesti hyötyä jos voi ostaa perhelipun muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:25"]

Kiitos vinkeistä! Perhe innostui keilaamisesta. Nokian kylpylä on myös tuttu paikka ja todellakin yksi niistä harvoista paikoista, joissa perhelipusta voi ostaa osan seteleillä.

Olen taas joka paikassa kysynyt voiko ostaa sarjalipun tai lahjakortin tai osan perhelipusta, ei-ei-ei. Nuo minun lappuni käyvät vain urheiluun, ei kulttuuriin.

ap

[/quote]

Minä olen se Nokian Edenia ehdottanut. Jos tuo on jo valmiiksi tuttu paikka, niin menkää Ikaalisten kylpylään. Sielläkin voi perhelipun maksaa liikuntaseteleillä.

Vierailija
24/29 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi riippuu muuten paljon siitä että kuka on kassalla. Joskus ylimenevä osuus hyväksytään osaksi lapsen lipun maksua vaikka noin ei saisi olla. En toki valita;)

Vierailija
25/29 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme perheen (2+3) kanssa uimahalliin. Halusin käyttää liikuntaseteleitä (4e/kpl)

Hinta: mies 6e, lapset 3x2e + minä 4e seteli ja 2e = 14e + 4 e seteli

Tai ilman lippua: perhelippu 12 e (2 aikuista ja 2-3 lasta)= 12 e 

Ei oikein kannattanut se lipun käyttö.

Vierailija
26/29 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:01"]

Menkää Tampereen kylpylään uimaan, sisäänpääsy taitaa olla lähellä kahta liikuntaseteliä. Mutta oletko varma ettei niil voi ostaa mitään kuukausimaksua tms. Mä olen esim maksanut jumppien kausimaksuja tai kerran ostin uinnin tekniikkakurssin.

[/quote]Joo, tällaiseen niitä voikin käyttää, muttei vaikka sarjakorttiin, joka ei ole nimetty kenellekään erityisesti. 
[/quote]
Niin, nehän ovat henkilökohtaisia etukuponkeja. Tästä syystä et voit ostaa kasaa leffalippuja niillä, koska nehän taas voisit antaa jollekin toiselle.
Mutta kannattaa käydä kyselemässä niistä liikunta yms. paikoista. Usein ottavat vastaan kuponkeja muidenkin osalta.

Vierailija
27/29 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ostaa muutamalla 31.12 vanhenevalla lipulla uimahalliin aikaa. 41v m

Vierailija
28/29 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan seteleillä aina liikuntakeskuksen vuosimaksusta osan.

Vierailija
29/29 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kysyä iloiselta tytöltä voiko kelpaako liikuntaseteli maksuvälineenä?