Dermosilin shampoot?!
Aiheuttaako muilla Dermosilin shampoot hillitöntä kutinaa päänahkaan? Olen kokeillut jokaista, sitäkin jolla on Astmaliiton merkki, ja kaikista tulee karmea kutina, raavin päänahan verille. Loppui kun vaihdoin muuhun merkkiin. Mikähän niissä on? Muita?
Kommentit (6)
Vain roskaväki käyttää tuollaista purkitettua kemikaalimoskaa. Yläluokkainen eliitti pesee päänsä marseille-palasaippualla.
Silikonia ei ollut näissä. Harmi, kun muuten hyviä tuotteita, mutta ei tuota kutinaa hullukaan kestä. -Ap
Ei aiheuta minulle mitään kutinaa, vaikka minulla on aika herkkä iho. Mutta en tykkää muuten noista shampoista enkä hoitoaineista ollenkaan, aivan liian peseviä, lopputuloksena aina rutikuivat, sähköisenä lentelevät hiukset.
Mulla on tosi herkkä iho, mutta oon pystynyt dermosilin syväpuhdistavaa shampoota käyttämään ilman oireita.
Onkohan ne sitten vain liian kuivattavia päänahalleni. Tosin hoitoainetta käytän aina. Näköjään nyt on tullut jokin uusi arganöljyshampoo, mutta en taida uskaltaa kokeilla sitä enää. -Ap
Olisko silikonia, joka kutittaa? Tai sitten joku säilöntäaine tai hajuste? Vaikea tietää, kun ei näe mitä siellä purkissa on.