Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kaikki tienienne fb-kavereita

Vierailija
30.12.2014 |

Meillä teinit eivät juurikaan fb:ssä oleskele, niin kaveruus on jäänyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, sillä minulla ei ole Facebook-profiilia. Teineillä on ollut, mutteivat kuulema sitä enää käytä, ei ilmeisesti enää ole teinien suosiossa, ainakaan poikien. 

Vierailija
2/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta emme juuri käytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 07:34"]En ole, sillä minulla ei ole Facebook-profiilia. Teineillä on ollut, mutteivat kuulema sitä enää käytä, ei ilmeisesti enää ole teinien suosiossa, ainakaan poikien. 
[/quote]

On facebook yhä suurimman osan suosiossa, todella harvalla teinillä ei ole facebookia. Suurempi mahdollisuus on, että heillä on se yhä ja ovat estäneet sinut kun, että olisivat poistaneet tilinsä.

Vierailija
4/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 07:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 07:34"]En ole, sillä minulla ei ole Facebook-profiilia. Teineillä on ollut, mutteivat kuulema sitä enää käytä, ei ilmeisesti enää ole teinien suosiossa, ainakaan poikien.  [/quote] On facebook yhä suurimman osan suosiossa, todella harvalla teinillä ei ole facebookia. Suurempi mahdollisuus on, että heillä on se yhä ja ovat estäneet sinut kun, että olisivat poistaneet tilinsä.

[/quote]Eivät he ole minua estäneet, kun en ole Facebookissa. Enkä sanonut, että he ovat poistaneet tilinsä, vaan etteivät he käytä niitä juurikaan, heillä on muitakin tapoja olla yhteyksissä ystäviensä kanssa, he menevät jopa niin pitkälle, että tapaavat ystäviään :) Mutta joo, kyllähän varmasti moni nuorikin käyttää edelleen Facebookia. Enemmän se vaikuttaa kyllä olevan keski-ikäisten naisten temmellyskenttä. Eikä siinä mitään, olkoon vaan.

Vierailija
5/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parikymppisiä. Ei kuulemma ole mitään tarvetta Facebookissa. Pitävät kavereiden kanssa yhteyttä chateilla, ja kuulemma jonkun random sukulaisen tai puolitutun kanssa ei ole tarvetta pitää yhteyttä sen kummemmin. 

Vierailija
6/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikkoa uudeksi sanaksi. Ei kääntynyt mihinkään muotoon ennen linkin avaamista.

Vierailija
7/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen teini-ikäisten lasteni Fb-kaveri. Keskustelua tapahtuu sielläkin, mutta aktiivisimpia ovat muualla somessa. Fb:ssa julkaisevat harvoin mitään.

Vierailija
8/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kasia. Meidän teinit näyttävät siirtyneen instaan. Lisäksi ainakin tytöt lähettävät paljon snapchateja (tai jotain sinnepäin). Keskustelut käydään chateissa, pääasiassa whasappilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme