Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia kaveripiirin ulkopuolelle jäämisestä?

Vierailija
30.12.2014 |

Minusta tuntuu ensimmäistä kertaa että minut ollaan jätetty ulkopuolelle kaveripiiristä, johon ehkä tiiviimmin kuuluin. Huomasin asian jo aiemmin syksyllä, kun näin kaverin tuparikuvat facebookissa. Kaikki muut oli kutsuttu, mutta ei minua. En oikein ajatellut asiasta mitään. Tämä tuli mieleeni, kun luin ketjua uudenvuoden kutsuista. En ole saanut nyt minkäänlaista kutsua, mutta aiemmin olen.

Ehkä omituisinta on se, että en jaksa oikein olla pahoillanikaan. Olen pidemmän aikaa jättäytynyt pois yhteisistä jutuista (tosin ihan oikeista syistä ja välimatkoista johtuen) ja tuntuu ettei oikein ole yhteistäkään niiden samojen muutamien ihmisten kanssa.

Onko jotenkin outoa antaa ihmissuhteiden rapistua? En jaksa välittää. Elämässäni on paljon hyviä ihmisiä ja toisaalta viihdyn paljon yksin ja perheen kanssa. Tilanne on silti kummallinen. En ole ennen tuntenut tätä näin selvästi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan luonnollista että ihmissuhteita tulee ja menee. Joidenkin suhteiden eteen kannattaa tehdä töitä ja joidenkin antaa mennä jos on mennäkseen.

Vierailija
2/2 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 03:03"]

On aivan luonnollista että ihmissuhteita tulee ja menee. Joidenkin suhteiden eteen kannattaa tehdä töitä ja joidenkin antaa mennä jos on mennäkseen.

[/quote]

Niin, tätä olen itsekin ajatellut. Olen paljon yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi. Ja tiedän kyllä että tärkeiden suhteiden eteen tulee kaikkien osapuolien tehdä osansa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla