Nukutteko seksin jälkeen kiinni toisissanne vai otatteko etäisyyttä ja omaa tilaa sängyssä?
Kommentit (11)
Lusikkaan tai muuten halaukseen nukahdetaan aina. Se parasta seksin jälkeen. M33v
Seksin jälkeen mies siirtyy päältäni pois viereeni, hivuttaudun siihen hänen kainaloonsa tyytyväisenä siemenet sisällä. Kumpikaan ei ryntää vessaan. Joskus nukutaan lusikassa, joskus erillään vierekkäin, mutta kuitenkin saman tuplapeiton alla.
Suorastaan pyydän ja muistutan vaimooni jäämään viereen eihn hommassa oomuuten mitää järkee..toinen ois facessa heti pian
Nyt en ymmärrä kysymystä.
Tietysti seksin jälkeen keksitään syy miksi pitää lähteä kotiin heti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä kysymystä.
Tietysti seksin jälkeen keksitään syy miksi pitää lähteä kotiin heti.
Juurikin noin!
Minä lähden parin rakastelun jälkeen suoraan kotiin. Oman vaimon vieressä on aina hauskempi nukkua. Ja aamulla on aina kaikki valmiina.
Nukahdetaan yleensä aina niin, että vaimo on selällään, minä kyljellä käsi häpykummun päällä ja silittelen hiljaa peukalolla vaimon alavatsaa. Hän nukahtaa näin parhaiten ja yleensä jo 5min sisään. Toisinaan nukahdetaan lusikkaan. Jossain vaiheessa käännyn omalle puolen, joko hereillä tai unissani. Sama juttu seksin jälkeen, kun vaimo käynyt pesulla. Näin tehty alusta asti jo 45 vuotta. Menty käytännössä aina samaan aikaan nukkumaan. Olen pitänyt siitä kiinni.
Tavallosesti käännään selkäni ja päästän mojovan kiitospierun.
Ootko hullu. Rojut torveen ja selät sitten vastakkain.
En ole koskaan nukshtanut nalkkiin jäätyäni, niin hyvää se tekee.
Seksin jälkeen makoillaan hetki vierekkäin, sitten vessaan ja sen jälkeen nukahdetaan lusikkaan. Jossain vaiheessa tulee kuuma ja erkaannutaan omille puolille sänkyä.