Suositelkaa mulle leffa (oudot kriteerit)
Eli, haluaisin voida katsoa elokuvan. En ole voinut pariin vuoteen. Olen hyvin nuori, poikaystäväni teki mulle todella typeriä temppuja jonka jälkeen en ole itsetuntoni vuoksi pystynyt katsomaan elokuvia joissa kauniita naisia. Sorrun heti itsemurha ajatuksiin yms. Olen kuitenkin ihan yksin. En keksi mitään tekemistä enää, haluan katsoa elokuvan. Päätin sen. En kaipaa nyt paskaa niskaan, en tullut tänne puhumaan mun ongelmista, olkaa kilttejä ja kertokaa hyvä/hyviä leffoja joissa mielellään pelkkiä miehiä/ei niin kauniita naisia.. kiitos:')
Kommentit (62)
The Shawshank Redemption (hieno leffa, suomennettu tyhmällä nimellä...)
Kävisikö sellainen, jossa ruma nainen löytää onnen? Eikö sellaisen katsominen olisi voimaannuttavaa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pink_Flamingos
Ei taatusti ole poikaystäväsi mieleisiä naisia. Tai mistäs minä kenenkin perversiot tiedän. Mutta leffa on hauska.
Merry Christmas, Mr. Lawrence (hieno leffa, David Bowie)
Amelie! No on se jonkun mielestä ehkä nätti mutta hyvän mielen leffa kuitenkin, mulla menee paha olo aina pois sillä :)
Master and Commander
Isku Mogadishuun
Valhalla Rising
Tears of the Sun (onhan tässä Monica Bellucci mutta ei ole kyllä minusta kaunis)
War horse (ihana elokuva!)
Yksi lensi yli käenpesän (leffan ainoa nainen on kylmäävä...)
The Village. Onhan siinä naisia, mutta ei mitään kauniita minusta.
Kiitos kaikille ehdotuksista! Olen innoissani :) hahah sulle joka linkkasit ton pink flamingos !nauroin :'D
Kauhea kankkunen 1 ja 2 vai oliko niitä enemmänkin
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:25"]Kauhea kankkunen 1 ja 2 vai oliko niitä enemmänkin
[/quote]
Onhan näissä kauniita vaimoja ym
Äiti, sängyssäsi on valkoinen mies, eli Romuald (?)& Juliette. Sankaritarta ei mitenkään voi kehua kauniiksi :)
Kävisikö sulle tuota aihetta lähellä olevat leffat? Kuten Hal ja iso rakkaus (Shallow Hal)?
Joku mies haukkuu kauneintakin naista, pettää ja kohtelee huonosti. Ehkä sun pitäis siedätyshoitona katsoa leffa, jossa on myös nättejä naisia ja olla vertaamatta itseäsi heihin tms.
Schindlerin lista