Yöelämä Turku
Mihin kannattaa suunnata Turussa uutenavuotena tanssimaan?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:19"]
Baariin uutena vuotena? Oikeesti? Onnea vaan tiskille jonottamiseen.
[/quote]
Toisin kuin yleinen uskomus, uutena vuotena yökerhot ovat aika tyhjiä. Ihmiset ovat kotikemuissa eivätkä baareissa.
[/quote]
Turussa pätee.
No eipä kyllä päde isommissa kaupungeissa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:19"] Baariin uutena vuotena? Oikeesti? Onnea vaan tiskille jonottamiseen. [/quote] Toisin kuin yleinen uskomus, uutena vuotena yökerhot ovat aika tyhjiä. Ihmiset ovat kotikemuissa eivätkä baareissa. [/quote] Turussa ihmiset on baarissa, terveisin aivan liian monena uutena vuotena saman virheen tehnyt. On se jonottaminen vaan niin kivaa, vuosikin vaihtuu välissä mut edelleen jonotellaan. Ei tänä vuonna.
[/quote]
Eikä ole, hiljaista on.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 00:59"]
Millainen paikka tuo Dynamo on?
[/quote]
Indiemusiikkia, rennot baarimikot, asiakkaat asiallisia ja rentoja (ainakin silloin kun olen siellä ollut), sisustus persoonallista ja tunnelma kotoisa. Aika legendaarinen paikka vaihtoehtoväen keskuudessa. Jos vihaa indiemusaa, niin ehkei sitten kannata vaivautua, mutta itse en ainakaan kestä teinejä, lääppiviä keski-ikäisiä tai viimeisen päälle pynttäytyneitä kanoja eli suuntaan aina Dynkkyyn. Sinne olet tervetullut sellaisena kuin olet :) Siellä järjestetään myös muuta ohjelmaa, jollaista ei muissa perusyökerhoissa ole.
Jos kiinnostaa mennä alkuillasta drinksuille/kaakaolle, niin Bar Kukassa on samanlaista meininkiä (tosin en tiedä uuden vuoden aukioloajoista).
Olin Börsissä uv:n 2011 tai 2012, eikä siellä kyllä nyt ihan hirveesti porukkaa ollut.
Mutta tässä lyhyt info muutamasta paikasta: jos haluaa ns. perusdiskojytää ja/tai suomiräppiä ja hyvin laittautuneita nuoria ihmisiä, niin sit Börssi. Mikäli tykkää huonoista livebändeistä, niin Apollo. Kyseinen paikka on sellainen vähän aikuisempien lihatiski, mutta harvemmin siellä 35+ porukkaa näkee.
Vegas on myös yli 20-vuotiaille, mutta siellä käy lähinnä lähiseutujen bensalenkkarit ja wt:t. Kuitenkin suht halvat juomat ja mikäli oma porukka on hyvä, eikä tarvetta tehdä uusia tuttavuuksia, niin ihan toimiva paikka!
Showroom on aika perussedula ja paikkaa ehkä sitä Onnelaa? Ylä- ja alakerta löytyy, ja ylhäällä soi aika tavallinen bailumusiikki.
Dynamossa käyvät lähinnä hipsterit, mutta on kyllä jees yökerho, jos tykkää vaihtoehtomusiikista ja hieman rennommasta meiningistä. :)
Itse olen 25-vuotias turkulainen ja onhan noissa baareissa tullut juostua. Venuksessa en tosin ole ikinä käynyt, mutta se paikka taitaa olla enemmän noille keski-ikäisille.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 01:02"]Missä olisi porukkaa ikähaitarilla 25-35?
[/quote]
Olen turkulainen ja oman kokemuksen perusteella kerron, että ei missään.