Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinussa on muiden mielestä vikana?

Vierailija
29.12.2014 |

Miten suhtaudut arvosteluun?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan valoisuutta (liian kirkas valo särkee silmiäni). Siksi olen yöaktiivinen.

Vierailija
2/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini valittaa että en opiskele tai tee töitä. Sen sijaan minä joudun parantelemaan itseäni mt-ongelmista, jotka aiheutuivat siitä koulutuspainostuksesta, jonka hän kohdisti minuun. Burn out. Yhteiskunnan kannalta olen varmaan oudokki koska raha ja materia ei kiinnosta alkuunkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoilen ja stressaan asioista, kova komentelemaan. Itseä ei haittaa ja tutut tietävät mikä olen ja vielä olen kelvannut vaikka ehkä olen rasittava ;)

Vierailija
4/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lian luova ja lahjakas

Vierailija
5/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 17:28"]

Äitini valittaa että en opiskele tai tee töitä. Sen sijaan minä joudun parantelemaan itseäni mt-ongelmista, jotka aiheutuivat siitä koulutuspainostuksesta, jonka hän kohdisti minuun. Burn out. Yhteiskunnan kannalta olen varmaan oudokki koska raha ja materia ei kiinnosta alkuunkaan. 

[/quote]

Tää voisi olla mun kirjoittama, poislukien burn out ja muut mt-ongelmat.

Ulkoisista piirteistä: tissit roikkuu ja saisin kuulemma muutenkin kiinteytyä. Näin kertoi yksi entinen pano.

Vierailija
6/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mukaan vaadin prinsessa kohtelua ja en kuulemma koskaan tule saamaan muuta kuin hintin mieheksi. Saa nähdä kuinka käy. Mielestäni miehen tulee kunnioittaa naistaan ja kohdellä häntä kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
7/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarpeeksi lämmin: en loikkaa kavereideni kaulaan kun näen heidät tauon jälkeen. Olen ilkeä ja tökerö: Kerron rehellisen mielipiteeni jos sitä kysytään. Kerron tosiasiat. En valehtele. Olen vääränlainen eli liian iso tissinen ja perseinen. Arvostelu ei liiemmin liikuta. Tissues for your issues.

Vierailija
8/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti kahdella lapsella ja en käyttäydy, kuten 18 v himobilettäjä. Kaveripiiri pitäisi vaihtaa.

Vierailija
9/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini jaksaa koko ajan huomautella painostani. Itse tiedostan kyllä liikakilot, mutta ei se hänkään ole mikään fitness malli.

Vierailija
10/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni mielestä ärsyttävän aamuvirkku, jääräpäinen ja hieman levoton, en viihdy kotona, täytyy aina olla menossa mukana. Eli siis erilainen kuin hän itse.

Vierailija
11/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vääränlaiset ja väriset hiukset

- Vääränlaiset vaatteet

- Vääränvärinen iho

- Vääränlainen kävelytyyli

- Vääränlainen puhetyyli

En jaksa antaa painoarvoa näille kommenteille, vaikka niitä usein kuuleekin.

Vierailija
12/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekäs, päden paljon ja puhun muiden päälle. Myönnän kaikki (tosin itsekkyyden oletan johtuvan ajattelemattomuudesta koska pidän ihmisten ilahduttamisesta enkä halua kenenkään kärsivän minun takiani) ja yritän kovasti muuttua, mutta hidasta tämä edistys on...

Vierailija
13/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

If people are trying to bring you down, it only means you are above them.

Vierailija
14/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liian suurpiirteinen. en puhu tarpeeksi. nämä mieheni moitteita.

Vierailija
15/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä mistään (vaikka hoidan asiani ja siksi voin olla huoleton), miesten mukaan ärsyttävä, naisten mukaan liian laiha. Lisäksi miehestä riippuen ulkonäössä mikä tahansa asia.

Vierailija
16/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ärsyttävä ja puhun liikaa. Sen lisäksi mulla on hapan perusilme, se taitaa olla sillionkin kun olen hyvällä tuulella. 

Vierailija
17/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 18:34"]

Miesten mukaan vaadin prinsessa kohtelua ja en kuulemma koskaan tule saamaan muuta kuin hintin mieheksi. Saa nähdä kuinka käy. Mielestäni miehen tulee kunnioittaa naistaan ja kohdellä häntä kuin kukkaa kämmenellä.

[/quote]

Mulle on sanottu, etten tule saamaan minkäänlaista miestä. Mikä vittu noita oikein vaivaa?

Vierailija
18/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulema pysty nauttimaan ruuasta, kun syön liian nopeasti. Se on totta, että syön keskivertoa nopeammin, mutta juuri sen takia, koska nautin ruuasta.

Vierailija
19/43 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärkäs, innostuva, kova väittelemään ja puhelias. Näistä syistä toiset inhoavat, toiset rakastavat. Hyvä niin.

Vierailija
20/43 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoisesti tai sisäisesti tai vaikka molemmissa? Inhottaa kun kun ihmiset arvostelee ääneen asioita joille eivälttämättä voi mitään esim. tietyt ulkonäölliset piirteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan