Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä yritti saada mut sekoamaan..

Vierailija
29.12.2014 |

... jotta saisi osoitettua muille kuinka kamala ihminen olen ja tottakai myös onnistui yrityksessään :(

Olen niin vihainen itselleni että annoin hänelle tuon kaiken ilon ja saatoin itseni ihan hirveään tilaan.

Sama se mitä muut ajattelevat, mutta oli todella kurja viikko kun en pystynyt muuta kuin itkemään ja raivoamaan.. 

Vieläkin on paha olla, vaikkakin helpottumaan päin. 

Kumpa saisin ajateltua tuon ihmisen niin mitättömäksi mielessäni, ettei hänen tekonsa ja sanansa hetkauttaisi suuntaan eikä toiseen. 

Yhteyttä hän ei enää onneksi voi ottaa kun estin hänen numeronsa. Tukin olisi pitänyt tajuta jo aiemin tehdä, vaan minkäs sille enää mahtaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:26"]

... jotta saisi osoitettua muille kuinka kamala ihminen olen ja tottakai myös onnistui yrityksessään :(

Olen niin vihainen itselleni että annoin hänelle tuon kaiken ilon ja saatoin itseni ihan hirveään tilaan.

Sama se mitä muut ajattelevat, mutta oli todella kurja viikko kun en pystynyt muuta kuin itkemään ja raivoamaan.. 

Vieläkin on paha olla, vaikkakin helpottumaan päin. 

Kumpa saisin ajateltua tuon ihmisen niin mitättömäksi mielessäni, ettei hänen tekonsa ja sanansa hetkauttaisi suuntaan eikä toiseen. 

Yhteyttä hän ei enää onneksi voi ottaa kun estin hänen numeronsa. Tukin olisi pitänyt tajuta jo aiemin tehdä, vaan minkäs sille enää mahtaa.

[/quote]

Onneksi silmäsi avautuivat. Älä päästä häntä enää elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan