OKV:lla uusi taulu keittiössä
Kommentit (10)
Odotan jännityksellä tulevia juonenkäänteitä. Muuttuuko raflaava valkea pinta entistä intensiivisemmäksi mustan roiskeen avulla vai onko se sittenkin ehkä jo liikaa!?
Mun mielestä se oli hieno :) Itsellekin laittaisin mutta vaatii aika valoisan tilan että erottuu kunnolla seinästä.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:48"]
Mun mielestä se oli hieno :) Itsellekin laittaisin mutta vaatii aika valoisan tilan että erottuu kunnolla seinästä.
[/quote]
On tuo minustakin ihan hieno! Tila vain on jo ennestään aivan liian valkoinen.
Voi helvetti... :) Ei taulussa sinällään mitään vikaa, mutta ei tuo nyt vaan hyvä ole.
Ihan kiva, mutta.... Laimea. Jotain siitä puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:55"]
Ihan kiva, mutta.... Laimea. Jotain siitä puuttuu.
[/quote]
Siitä puuttuvat ne harmaan sävyt, joita siihen ilmestyy lähipäivinä.
Taidetta tosiaan. Eikö porvaristoon siirtyneellä Miialla ole varaa hankkia aitoa "valkoista" taidetta? Muistaakseni Cocos sweet dream aikoinaan teki myös näitä tauluja kotiinsa joten idea ei ole kovin tuore.
Miialle vinkiksi että nyt ruokailupöytä ja tuolit vaihtoon, tilalle jotakin oikeaa arvo-designia. Kamalat klohmopeilit pois eteisen seinältä ja tilalle sirompaa ja elegantimpaa muotoilua. Iso valkoinen muovilta näyttävä valkoinen sohva vaihtoon myös. Tilalle jotakin sirompaa muotokieltä, saa olla toki valkoista. Ikean taso on myös aikansa elänyt, ei stackedia tilalle selin on jo aikansa elänyt lautakasa vaan jotakin tyylikästä. Lattialle aito valkoinen silkkimatto.
Tauluun tullee mustaa tai harmaata myöhemmin. Eikös siinä lukenut, että musta maali oli jo ostettuna.
Ja kuinka kauan taulu pysyy seinällä? Veikkauksia!
:) Olen ihan hiljaa sanaton. En olisi ikinä keksinyt itse, että näinkin voi valkoista keittiötä somistaa.