Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako kukaan Pako-sarjasta?

Vierailija
29.12.2014 |

Mistä T-Bag (Theodor Bagwell) sai sen käsiproteesin? Mä en kattonu sarjaa silloin aikoinaa ja nyt oon katellu netflixistä. Muistin virkistykseks: se laitto itsensä käsirautoihi Michaelin kaa ja John Abruzi (vai miten kirjotettiinkaan) katkasi sen käden jotta Michael pääs vapaaks. Eläinlääkäri ompeli T-Bagin oman käden takas paikalleen mutta tämä joutui katkaisemaan sen uudestaan, koska oli ranteesta sidottu patteriin ja poliisi oli tulossa paikalle. Sitten se näki jossain baarissa miehellä käiproteesin ja kyseli tältä mistä hän sen sai. Musta se katsoi sitä miestä niin ja sanoikin jotain sen tapaista että aikoo ottaa sen miehen proteesin mutta mitäs siinä sitten tapahtui? Musta tuntuu että multa meni ihan ohi. En jaksais etsiä takas siihen kohtaan kun olen jo pitkällä sen jälkeen enkä muista missä kohtaa sarjaa toi tapahtui. Kuitenkii kokoajanhan sillä oli tarkotus miljoonillaan hankkia pimeä käsi-siirto thaimaasta mutta proteesi ilmaantui jo ennen kun pääsi sinne. 

Auttakaahan jos muistatte, itseäni nyt häiritsee 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasi kätensä irti koska oli käsiraudoilla talon patterissa kiinni.

Vierailija
2/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri pari päivää sitten kyseisen jakson. Sehän törmäs kapakassa tyyppiin jolla oli tekokäsi. Katsoin ilman tekstityksiä ja meni vähän ohi tilanne, että tekikö jonkun diilin sen tyypin kanssa vai ottiko väkivalloin. Ei siis näytetty mitään kohtausta käden ottamisesta. Eipä sitä sen enempää valotettu, että miten sai tekokäden kiinni omaansa. 

Ja eläinlääkäri oli tosiaan siinä, kun halus oman kätensä kiinni. Ja sen menetti siihen patteriin.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli tässä;

-ensin menettää kätensä ekan kerran, pakottaa eläinlääkärin ompelemaan takaisin kiinni

-menettää kätensä koska on käsiraudalla kiinni, repii siis juuri ommellun kätensä itse irti. auts.

-näkee sotaveteraanilla tekokäden (joka on siis proteesi, se vain "pujotetaan" siihen käden nysään kiinni, sitä ei tarvitse "kiinnittää") ja varastaa sen tältä baarissa. tilannetta ei näytetä mutta t-bagin tuntien kuuluu käyttää mielikuvitusta. eli väkisinhän se tapahtui.

Vierailija
4/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pölli sen siltä sotaveteraanilta.

Vierailija
5/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih kyllä muista muuta kuin sairas äijä oli

Vierailija
6/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson myös itse juuri äsekettäin tätä sarjaa ja luulen että T-bag eliminoi miehen ja varasti siltä proteesin.

Vierailija
7/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei eli se varasti sen siltä. Mutta millä se sai sen kiinni? Siis eikö siihen tarvi lääkäriä? Vai onks se vaan semmonen "hanska"?

-ap

Vierailija
8/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:02"]

okei eli se varasti sen siltä. Mutta millä se sai sen kiinni? Siis eikö siihen tarvi lääkäriä? Vai onks se vaan semmonen "hanska"?

-ap

[/quote]

Tuo on kyllä sellainen juttu mitä en enää itsekään muista kunnolla, siis T-bagin proteesti, vaikka aikoinaan tuli kyllä sarjasta joka jakso katsottua :D Minulla tuli kuitenkin sellainen mielikuva, että olisi pakottanut jonkun lääkärin (henkeä uhaten) tekemään sen. Oliko jopa eläinlääkäri? Vai liittyiköhän se johonkin eri juttuun.

Vierailija
9/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:02"]

-ap

[/quote]

Tuo on kyllä sellainen juttu mitä en enää itsekään muista kunnolla, siis T-bagin proteesti, vaikka aikoinaan tuli kyllä sarjasta joka jakso katsottua :D Minulla tuli kuitenkin sellainen mielikuva, että olisi pakottanut jonkun lääkärin (henkeä uhaten) tekemään sen. Oliko jopa eläinlääkäri? Vai liittyiköhän se johonkin eri juttuun.

[/quote]

Pakotti eläinlääkärin kiinnittämään sen oman, irtileikatun kätensä

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi