Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa :D

Vierailija
29.12.2014 |

oon siis nuori tyttö, alaikänen neitsyt ja haluisin menettää mun neitsyyden yhelle kivalle jätkälle. se on mua vanhempi ja se ei oo ikinä korkannu ketää eikä ollu mun ikäsen kanssa, mut mut olisko teistä noloa mennä aika paljon vanhemman jätkän kaa ekaa kertaa sänkyyn?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Jos ette molemmat ole enää sakkolihaa, anna palaa vain vaan!

Vierailija
2/8 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se just täs on ku mä oon mut se ei niiois vielä laitonta :D

Vierailija
4/8 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:15"]no se just täs on ku mä oon mut se ei niiois vielä laitonta :D
[/quote] ap

Vierailija
5/8 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä kadut sitä että olit niin helppoa lihaa ja säälittävä. Tyttösillä kun ei ole mitään itsekunnioitusta nykyään.

Vierailija
6/8 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:18"]10 vuoden päästä kadut sitä että olit niin helppoa lihaa ja säälittävä. Tyttösillä kun ei ole mitään itsekunnioitusta nykyään.
[/quote] muttaku just nyt tuntuu siltä et olis aika ja se olis se oikee mut kuitenki liian vanha :D

Vierailija
7/8 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet huomaamaan vielä usein, että kun luulet että tiedät että aika tai kundi on oikea, olet niin väärässä kun vain olla ja voi. En voi sua estää mutta mieti vielä. Kundi on liian vanha, ei siis ollenkaan oikea.

Vierailija
8/8 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:27"]Tulet huomaamaan vielä usein, että kun luulet että tiedät että aika tai kundi on oikea, olet niin väärässä kun vain olla ja voi. En voi sua estää mutta mieti vielä. Kundi on liian vanha, ei siis ollenkaan oikea.
[/quote] oon aina ollu sitä mieltä että iällä ei oo niinkään väliä kuhan ei seurustele niin vanhan kanssa vielä tässä iässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan