Porolahden yläaste kokemuksia?
Kommentit (7)
Yläkoulu jossa on matala lähikouluprosentti
Yläkoulusta en tiedä nykyään mutta kai ne jotkut samat opettajat opettaa myös ala-asteella. Kielen opettajat olleet mielestäni ainakin lapsen puheiden perusteella ihan hyviä, eikä mitään oudompia tapauksia olekaan sattunut kohdallemme
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulusta en tiedä nykyään mutta kai ne jotkut samat opettajat opettaa myös ala-asteella. Kielen opettajat olleet mielestäni ainakin lapsen puheiden perusteella ihan hyviä, eikä mitään oudompia tapauksia olekaan sattunut kohdallemme
Yläkoulussa on aineenopettajat. Ainakin pitäisi olla.
Alakoulussa luokanopettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulussa on aineenopettajat. Ainakin pitäisi olla.
Alakoulussa luokanopettaja.
Tarkoitin kieltenopettajia
Vuosia sitten oma lapsi tuolla suoritti peruskoulun loppuun ja olen tyytyväinen.
Oma mielipide, mutta vuosimallia 2011-2014
Opettajat:
Muutama ihana, yksi tai kaksi järkkyä, muut neutraaleja tai vähän parempia.
Oppilaat:
No tästä minä en niinkään tiedä kun en itse siellä ravannut mutta melko rauhallisia kai. Kiusaamista ei ainakaan omiin korviin kantautunut.
Opetuksen laatu:
Aika hyvin mun mielestä yksilöitiin kaikki. Arvosanat tuntuivat olevan ylöspäin pyöristettyjä. Kokeet kaseja ja alle mutta paperissa ysejä vilisi.
Ihan ok. Pienet luokat. Ei valittamista.