Mies jäi kiinni...
Kertokaa omat mielipiteenne. Yritän selittää lyhyesti ja selvästi. Mieheni piti mennä ystävilleen kahville eilen illalla. Siskoni soitti minulle illalla ja oli nähnyt mieheni jonkun naisen kanssa huoltoasemalla kahvittelemassa. Okei soittoa miehelle että mitä helvettiä. Mies haukkuu minut sairaaksi ihmiseksi kun uskallankin epäillä häntä. Kerron että tiedän että hän on jonkun naisen kanssa siellä. Vaadin vastauksia. Mies raivoaa ja jättääkin minut puhelimessa koska olen hullu akka. Mies väittää että kahvittelee miespuolisen kaverinsa ja hänen vaimonsa kanssa. Pyydän todisteita. Ei tipu. Lopulta mies tunnustaa että hän näki 10v vanhan koulukaverin huoltsikalla ja nainen pyysi jäämään kahville ja näin tehtiin. Ihan viatonta.
Mies on itse alunperin tai yhdessä laitettu säännöt ettei harrasteta tuollaista. Jos minä olisin tehnyt kuin mies minut olisi jo ristiinnaulittu. Nyt mies itkee ja pyytelee anteeksi. Hän ei uskaltanut kertoa totuutta koska pelkäsi reagointiani. Olen loukkaantunut miehen hyökkäämisestä minua kohtaan ja kehtasi valehdella ja syyttää hulluksi. Tämä ei ollut eka kerta mutta naisia ei ennen ole liittynyt valheisiin. Haluan jättää miehen en jaksa enää.
Kommentit (52)
So simple. Mies on poikennut joko ystäville mennessään tai sieltä tullessaan huoltsikalle ja törmännyt siellä vanhaan luokkakaveriin. Vaimo liene huutaa "sovittujen pelisääntöjen" puitteissa jo muistakin asioista ihan riittävästi joten miksi mies heittäisi vapaaehtoisesti bensaa liekkeihin...
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:27"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:25"] [quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:20"]Mikä paikkakunta? Olin eilen kahvilla ekaa kertaa erään miehen kanssa. Sanoi kyllä olevansa sinkku. Rovaniemellä siis... [/quote] Siis kuka olet. Sano mikä paikka kerron sitten missä mies oli. Kiltti. [/quote] Ankkalammella.. [/quote] Eiku siis siinä Prismalla.. [/quote] Siis mun mies oli napsulla joten eri henkilö. Olipa sattuma.
[/quote]
Itse asiassa asun Porvoossa, enkä ole ikinä Rovaniemellä käynytkään. Googlasin äkkiä Rovaniemeläisiä huoltoasemia ja kokeilin jos olis osunut... Tsori.. =)
Joten se voi ihan hyvin vielä ollakin sun mies.. =O
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:22"]
Mikä helvetin narsku? Eihän narsismi pettämiseen liity, vaan kyllä pettämistä on enemmän ja vähemmän kaikissa suhteissa. Kyllä tuolla huoltoasemilla kahvitellaan nettituttujen kanssa ja pannaan autoissa, lastenistuimet vaan sivuun. ;) Itsekin olen siellä ollut ja sen jälkeen oppinut kiinnittämään tuohon maailmaan huomiota. Ja meilläkin ok suhde, olemme lapsiperhe, vietämme paljon aikaa yhdessä, olemme hyviä ystäviä ja rakastelemme usein. Silti on kiva vähän piristystä hakea, ja mieheni saa toimia samoin halutessaan. :) Pipoa löysemmälle nyt naiset, helpottaa kummasti.
[/quote]
No eipä ole itse tullut kyllä petettyä, ei edes vähemmässä määrin. Eikä ole tarvinnut piristystä hakea. Taidat olla patologinen pettäjä ja valehtelija ja kuvittelet että kaikki toisetkin toimii samoin. Sillä on hyvä selittää omaa selkärangattomuuttaan, että kaikki muutkin valehtelee ja pettää joten on ihan ok tehdä itsekin niin. Sorry, ei se mene ihan niin. Kaikissa suhteissa ei petetä, ei edes vähän.
[/quote]
Itseasiassa olen pettänyt vain yhden seikkailun kanssa[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:22"]
Mikä helvetin narsku? Eihän narsismi pettämiseen liity, vaan kyllä pettämistä on enemmän ja vähemmän kaikissa suhteissa. Kyllä tuolla huoltoasemilla kahvitellaan nettituttujen kanssa ja pannaan autoissa, lastenistuimet vaan sivuun. ;) Itsekin olen siellä ollut ja sen jälkeen oppinut kiinnittämään tuohon maailmaan huomiota. Ja meilläkin ok suhde, olemme lapsiperhe, vietämme paljon aikaa yhdessä, olemme hyviä ystäviä ja rakastelemme usein. Silti on kiva vähän piristystä hakea, ja mieheni saa toimia samoin halutessaan. :) Pipoa löysemmälle nyt naiset, helpottaa kummasti.
[/quote]
No eipä ole itse tullut kyllä petettyä, ei edes vähemmässä määrin. Eikä ole tarvinnut piristystä hakea. Taidat olla patologinen pettäjä ja valehtelija ja kuvittelet että kaikki toisetkin toimii samoin. Sillä on hyvä selittää omaa selkärangattomuuttaan, että kaikki muutkin valehtelee ja pettää joten on ihan ok tehdä itsekin niin. Sorry, ei se mene ihan niin. Kaikissa suhteissa ei petetä, ei edes vähän.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:22"]
[/quote]
[/quote]
Noniin, toki tiedän ettei kaikki petä. Yllätyin kuitenkin itsekin mitä tuolla jossain tapahtuu, koko ajan ja paljon. Olen miesvaltaisella alalla, joten näen ja kuulen kuinka treffejä sovitaan, panolla käydään ruokiksella, nettiseksiä harrastetaan samalla kun puhelimessa puhutaan vaimon kanssa kauppalistasta. Työporukan illanvietossa naidaan ristiin rastiin saunan pukkarissa, kauppareissulla käydään kuksimassa nettituttua. Kyllä, härskiä ja selkärangatonta. Mutta kuten sanoit, sorry, näin se vaan menee, usein. Ei aina.
Mitä omaan selkärankaani tulee niin en laske taivaallisen kuumaa ja hauskaa nettiseksiä pettämiseksi. Baarissa miehet sormuksella tai ilman vonkaavat aina, en ole kertaakaan lähtenyt. Sen sijaan yhden nettitutun kanssa tapasin juurikin kliseisesti abc:llä ja kahvien jälkeen menimme autoon... Voi pojat se oli hyvää kyytiä se. Uusimme sen muutamaan kertaan samana kesänä. Ihanaa ja piristävää. Muihin en ole oikeasti tämän selkärankani kanssa kajonnut. ;)
Myös miehelläni on lupa tällaisia seikkailuita hakea. Niin kauan se on ok, jos minäkin saan kotona rakkautta ja seksiä kyllikseni. Toistaiseksi olen saanut. :D
Käsket miestä pyytään naisen kahville samaan paikkaan. Pidä sen puhelik itselläs koko ajan. Mene viereiseen pöytään selkä niihinpäin ja kuuntele millainen käytös niillä on. Hetken päästä liity seuraan ja esittele itsesi miehen puolisona. Tarkkaile naisen reaktioita