Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni...

Vierailija
29.12.2014 |

Kertokaa omat mielipiteenne. Yritän selittää lyhyesti ja selvästi. Mieheni piti mennä ystävilleen kahville eilen illalla. Siskoni soitti minulle illalla ja oli nähnyt mieheni jonkun naisen kanssa huoltoasemalla kahvittelemassa. Okei soittoa miehelle että mitä helvettiä. Mies haukkuu minut sairaaksi ihmiseksi kun uskallankin epäillä häntä. Kerron että tiedän että hän on jonkun naisen kanssa siellä. Vaadin vastauksia. Mies raivoaa ja jättääkin minut puhelimessa koska olen hullu akka. Mies väittää että kahvittelee miespuolisen kaverinsa ja hänen vaimonsa kanssa. Pyydän todisteita. Ei tipu. Lopulta mies tunnustaa että hän näki 10v vanhan koulukaverin huoltsikalla ja nainen pyysi jäämään kahville ja näin tehtiin. Ihan viatonta.
Mies on itse alunperin tai yhdessä laitettu säännöt ettei harrasteta tuollaista. Jos minä olisin tehnyt kuin mies minut olisi jo ristiinnaulittu. Nyt mies itkee ja pyytelee anteeksi. Hän ei uskaltanut kertoa totuutta koska pelkäsi reagointiani. Olen loukkaantunut miehen hyökkäämisestä minua kohtaan ja kehtasi valehdella ja syyttää hulluksi. Tämä ei ollut eka kerta mutta naisia ei ennen ole liittynyt valheisiin. Haluan jättää miehen en jaksa enää.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provotirallallei

Vierailija
2/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha pyydellä anteeksi jos ensin on haukkunut hulluksi ja valehdellut. Puhuu pelkkää paskaa. Eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkös miehes jo jättänyt sut puhelimitse, eihän sun enää tarvii jättää...

Vierailija
4/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:57"]Provotirallallei
[/quote]

Asiallisia kommentteja kiitos. Ei ole mikään provo. Näytän myöhemmin tämän miehelle niin ehkä hänkin ymmärtää miten sairas itse on kun lukee mitä muut ovat mieltä.

Vierailija
5/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Säännöt, ettei harrasteta tuollaista" huh vaan, eikö kuitenkin kahlinta vapaa-aikana, yhdessä tankkaaminen tai joku puolueeton todistaja mukana huoltsikalla ym. auttaisi teitä pitämään suhteenne edes jotenkuten koossa?

Vierailija
6/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:59"]EIkös miehes jo jättänyt sut puhelimitse, eihän sun enää tarvii jättää...
[/quote]

Mies jätti puhelimessa syy oli se kun minä olin kuulemma vainoharhainen. Kun valhe tuli julki mies pyytelu anteeksi ja etten jättäisi. Eli hän hyökkäsi päälleni kun kysyin mitä hän puuhaa niin alkoikin syytellä minua jne.

Vierailija
7/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sää vainoharhanen ole, sairas muuten vaan.

Vierailija
8/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on kai entinen pettäjä? Nykyinen "kuntoutuja? Vai mikä tässä on taustalla? Ihan kaistapäistä meininkiä :O

Vierailija
9/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään että mies panttasi totuutta kun jo pelkän vanhan koulukaverin tapaaminen vieläpä julkisella paikalla aiheuttaa vaimossa kohtauksen...

Vierailija
10/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:07"]

En ihmettele yhtään että mies panttasi totuutta kun jo pelkän vanhan koulukaverin tapaaminen vieläpä julkisella paikalla aiheuttaa vaimossa kohtauksen...

[/quote]

Eihän se noin mennyt. Miehen piti mennä ystävien kanssa jonnekin ja joku näkee tämän miehen jonkun naisen kanssa kahvilla. Aika klassinen kusetus ap:n mieheltä. Opettele lukemaan.

Vierailija
11/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:04"]Miehes on kai entinen pettäjä? Nykyinen "kuntoutuja? Vai mikä tässä on taustalla? Ihan kaistapäistä meininkiä :O
[/quote]

Tietääkseni ei ole pettänyt. Aiempia kumppaneita kyllä. Siis älkää takertuko tuohon siis meidän suhteessa on päätetty alunperin että meillä ei ole mies eikä naisystäviä siis vastakkaista puolta. Tämä oli miehen suurin toive. Nyt hän itse kuitenkin alkoi kahvitella jonkun vanhan koulututun kanssa ja halusi salata tämän minulta. Miksi hän teki näin en ymmärrä. Eikä hän kuulemma itsekkään. Onneksi siskoni sattui samaan paikkaan ja asia tuli julki. Pahinta tässä on valehtelu ja puhui minulle niin rumasti.

Vierailija
12/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa niin tutulta.. Narsku mikä narsku.. Itse narskun kans naimisissa ja mietin nyt vakavasti eroa..

Vierailija
13/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taatusti pettänyt. Ei muuten olisi tuolla tavoin raivostunut. 

Vierailija
14/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä todellakaan uskois tota juttua vanhasta koulukaverista. Siis toihan on ikivanha hätävalhe. Mies pettää ja itkee nyt pelkoaan, että sulle valkenee koko totuus. Kauankohan lienee jo kyseistä naista tapaillut...

Vierailija
15/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:07"]

[/quote]

Eihän se noin mennyt. Miehen piti mennä ystävien kanssa jonnekin ja joku näkee tämän miehen jonkun naisen kanssa kahvilla. Aika klassinen kusetus ap:n mieheltä. Opettele lukemaan.

[/quote]

Opettele itse. Tässä tapauksessa tarkoitin totuudella sitä että mies koitti kieltää että oli kahvilla naisen kanssa, en suinkaan sitä että alunperin kertoi olevansa muualla, koska tapaaminen huoltoasemalla oli miehen kertoman mukaan sattuma, joka on voinut tapahtua nimenomaan matkalla ystäville jonne alunperin piti olla menossa.

Vierailija
16/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta? Olin eilen kahvilla ekaa kertaa erään miehen kanssa. Sanoi kyllä olevansa sinkku. Rovaniemellä siis...

Vierailija
17/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Teboililla tai ABC:lla. Varsinkin jos oli ABC:lla, niin miehesi ja se matkavosu ovat kummatkin tooooodella wt..!!!

Siis juntti lapanen, ei jatkoon!

Vierailija
18/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin narsku? Eihän narsismi pettämiseen liity, vaan kyllä pettämistä on enemmän ja vähemmän kaikissa suhteissa. Kyllä tuolla huoltoasemilla kahvitellaan nettituttujen kanssa ja pannaan autoissa, lastenistuimet vaan sivuun. ;) Itsekin olen siellä ollut ja sen jälkeen oppinut kiinnittämään tuohon maailmaan huomiota. Ja meilläkin ok suhde, olemme lapsiperhe, vietämme paljon aikaa yhdessä, olemme hyviä ystäviä ja rakastelemme usein. Silti on kiva vähän piristystä hakea, ja mieheni saa toimia samoin halutessaan. :) Pipoa löysemmälle nyt naiset, helpottaa kummasti.

Vierailija
19/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:20"]Mikä paikkakunta? Olin eilen kahvilla ekaa kertaa erään miehen kanssa. Sanoi kyllä olevansa sinkku. Rovaniemellä siis...
[/quote]
Mit tämä on rovaniemellä..siis nyt sekoaa pää

Vierailija
20/52 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:20"]Mikä paikkakunta? Olin eilen kahvilla ekaa kertaa erään miehen kanssa. Sanoi kyllä olevansa sinkku. Rovaniemellä siis...
[/quote]

Siis kuka olet. Sano mikä paikka kerron sitten missä mies oli. Kiltti.