Onko kumppanisi se, jonka kanssa olet harrastanut parasta seksiä?
Kommentit (28)
Ja sukupuoli ja ikä vastaajalta mukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Meillä molemmilla on lupa nussia muidenkin kanssa ja usein nussitaan ryhmässä.
Olette iljettäviä ja sairaita.
On. Silloin ekat pari vuotta, kun sitä kesti. Olimme silloin 45 v.
Ihanaa kyllä on ❤️
Muidenkin kanssa on ollut nautinnollisia kokemuksia, mutta mulla luottamus näyttää kytkeytyvän vahvasti nautintoon. Kun on hyväksytty olo kaikin puolin, tajuntakin saa rauhassa räjähtää.
N42
Ei ole, ei edes lähelle. Mutta tullaan hyvin toimeen mitä pidän lopulta tärkeämpänä.
En ehkä voi sanoa että on paras koska on myös ainoa jonka kanssa olen harrastanut seksiä eli vertailupohjaa ei ole. Mutta 16v jälkeenkin seksi on todella hyvää ja nautinnollista. N31
Ei ole, lahnailee.
On ihan hiljaa ja ei hyväile millään lailla minua.. M50
Ylivoimaisesti paras. Ei ole mitään tarvetta hakea muualta, koska voisi saada vain huonompaa. Kohta 10 vuotta yhdessä ja hän on nykyään N37.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, lahnailee.
On ihan hiljaa ja ei hyväile millään lailla minua.. M50
Samanlainen kokemus, ei ole. (mutta varmaan eri vaimo ;) )
M50+
Ei ole mutta muuten minulle paras. Seksiä harrastan myös sen parhaan kanssa säännöllisesti vaikka sitä ei kysyttykään.
Ei. Ihan ok kuitenkin. Kokonaisuus varmaan paras.
Jos jollain tavalla pitäisi pisteyttää tekniikan maailman testien tapaan
-ajo-ominaisuudet
-matkustusmukavuus
-varusteet
-muotoilu
-jälleenmyyntiarvo (kunnossa pysyminen)
-kulutus
-huollot (pois käytöstä)
-laadun tuntu
niin minulla on testivoittaja. Yksittäisillä osa-alueilla saattaa olla hiukan parempia malleja koeajettu menneinä vuosina, mutta aina siihen on syynsä miksi koeajo ei ole johtanut pidempään kestotestiin.
Ei ole nykyinen paras, ei.
Paras oli edellinen. Harmi ettei hän ollut muutoin se paras.
M 51
Ei tavallaan. Itse aktissa yksi ex oli paras. Nykyisellä on kyllä paras sormetus- ja kielitaktiikka.
N41
Vierailija kirjoitti:
Ei tavallaan. Itse aktissa yksi ex oli paras. Nykyisellä on kyllä paras sormetus- ja kielitaktiikka.
N41
Mikä siitä eksästä teki paremman ja miksi nykyiselle ei voi antaa vinkkejä 🤔
Ei ole