Juovat: Miksi väitätte raittiita tylsiksi, kun itse olette tylsimpiä?
Tämä ei koske nyt sitten suurinta osaa alkoholia käyttävistä, vaan tätä porukkaa jotka itse joko tuijottavat apaattisina tuoppiin, tai makaavat krapulassa verhot kiinni. Miten rikkaaksi koette elämänne, vai onko tuo muiden tylsiksi tuomitseminen vain nousuhumalaista rehvastelua? En voi tajuta mikä olisi tylsempää, kuin istua kaikki vapaa-ajat kaljoittelemassa. Selittäkää joku nyt tämä "raittiit ovat tylsiä"-kuvio. En ole itse absolutisti, mutta juominen on niin aikaa ja vaivaa vievää puuhaa, etten sitä kovin usein jaksa. Tylsää tietysti myös.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:20"]
Mä tiedän pari absolutistia, jotka ovat yhteisen kaveriporukan bileissä aina välillä. Ihan vitun kuivaa sakkia. Istuvat yleensä yksinään hiljaa, kun muut dokaavat ja pitävät hauskaa. Koko aika odottavat sopivaa hetkeä jotta kehtaavat lähteä pois. Toinen on vielä hirveä vittunaamainen moralisoija tyyliin "Itse en ymmärrä miksi joku haluaisi saastuttaa kehoaan alkoholilla". Tämä tapaus ei siis ole ikinä edes maistanut kuulemma.
Inhoan noita tylsiä mulkkuja.
[/quote]
No nuo kuulostavatkin jo tylsiltä! Lähinnä ihmettelen ihmisten tylsittelyä, jotka viettävät todella rikasta elämää, mutta ovat muka tylsiä, vain koska eivät juo. :D Ap
No eihän se pelkkä juomattomuus kenestäkään tylsää tee. Itse juon välillä ja tunnen monia, jotka eivät juo juuri koskaan. Hyviä tyyppejä, juovat tai eivät.
Itse olen sortunut juovuksissa tuohon tylsittelyyn. En ihan oikeasti silloin tiennyt, että viikonloppujuopotteluni se vasta tylsää olikin. Krapulapäivistä puhumattakaan. Hurjin kuulemani esimerkki oli, kun tuttuni uusi miesystävä tuomittiin tylsäksi, koska kieltäytyi tarjotuista juomista. Myöhemmin paljastui, että ukko treenasi vuorikiipeilyä, eikä voinut tyriä seuraavan päivän harjoituksia krapulan vuoksi. Se siitä tylsyydestä hänen tapauksessaan. Ei kovin moni varmaan oikeasti edes pidä juomattomia tylsinä, kunhan humalassa laukovat älyttömyyksiä.
Mä tiedän pari absolutistia, jotka ovat yhteisen kaveriporukan bileissä aina välillä. Ihan vitun kuivaa sakkia. Istuvat yleensä yksinään hiljaa, kun muut dokaavat ja pitävät hauskaa. Koko aika odottavat sopivaa hetkeä jotta kehtaavat lähteä pois. Toinen on vielä hirveä vittunaamainen moralisoija tyyliin "Itse en ymmärrä miksi joku haluaisi saastuttaa kehoaan alkoholilla". Tämä tapaus ei siis ole ikinä edes maistanut kuulemma.
Inhoan noita tylsiä mulkkuja.