Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, saatko porealtaassa usein erektion?

Vierailija
24.10.2021 |

Joskus kuulin jotain juttuja, että mies istui porealtaassa ikuisuuden ennen kuin erektio laski.

Saako poreet helposti aikaan seisokin? :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jos asetun niin, että vesisuihku osuus suoraan peniksen kärjen alaosaan. Laukean myös, jos sitä jatkuu riittävän pitkään.

Vierailija
2/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä helpommin jossain sellaisessa hierovassa vesisuihkujutussa, jossa suihku tulee veden alla sopivalla voimakkuudella. Mutta totta puhuen ei se erektio kovin helposti ihan pelkästä mekaanisesta hieronnasta tule sen enempää kuin muustakaan satunnaisesta ja ei-seksuaalisesta kosketuksesta. Mutta jos ajatus pääsee hetkeksi karkaamaan ”siihen suuntaan” samaan aikaan kun tuollainen poreutus tai vastaava on menossa, niin siitä seuraa kyllä helposti hallitsematon ketjureaktio, kun se alkaakin yhtäkkiä tuntua hyvältä, ja erektion heräillessä yhä paremmalta 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus saanut mutta en tiedä nykyään. Silloin 24 vuotiaana tuli erektio kerran vartissa vakiona muutenkin.

Vierailija
4/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus opiskeluaikana ollut pitkään laukeamatta ja menin uimahallissa porealtaaseen. Altaassa oli jonkin verran porukkaa ja piti mennä juuri siihen vapaaseen kohtaan istumaan. No siinä poreet tuli suoraan munille eikä ollut tilaa liikkua. Sain nopeasti ihan armottoman stondiksen ja kiemurtelin siinä, etten laukeisi. Tuskallista päättää, että noustako ylös täydestä altaasta valtavan seisokin kanssa vai laukeeko ihan kohta siihen paikkaan. 😆

Vierailija
5/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan elämässäni saanut erektiota porealtaassa erektiota.

Poreammeessa oli kyllä kerran tosi kova erektio, mutta se ei johtunut poreista vaan alastomasta naisesta ammeessa. Viimeistään siinä vaiheessa meinasi mieli räjähtää, kun huomasin että naisen pimpulasta tuli veteen pieni maitomainen vana. Hän katsoi hymyillen erektiotani ja kokeili jalalla varovasti kovaa keppiäni.

Vierailija
6/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se enemmän siitä allasseurasta on kiinni.

Vierailija
7/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm… mielenkiintoinen ajatus tämä… ympärillä pari komeaa miestä ja poreiden suojissa teltta pystyssä…

Vierailija
8/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina. Jos vieressä isot rinnat pomppii poreiden voimasta pinnalla. Pinnan alla poreet hyväilee kalun vartta... koita siinä sitten olla.

Vierailija
9/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin porealtaassa n 77 vuotiaan naisen kanssa ja ite 44,mietin miltä tuntui käydä hänen haarainvälissä. Sain aivan valtavan stondiksen, piti odottaa että nainen lähti ja varmaan vartti vielä sen jälkeen....

Vierailija
10/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mut aamuereja sitäki enemmän 4...5 viikos

Vierailija
11/27 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka. Ikinen. Kerta. :D Mies24

Vierailija
12/27 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Vaimo tykkää tulla istumaan syliin kun rentoudun työpäivän jälkeen poreammeessa. Pitää huolen että saan rentoutua sanan jokaisessa merkityksessä.

Vierailija
13/27 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani transtyttönä menen porealtaaseen, etsin porekohdan ja painan pyllynreikäni vasten sitä suihkua. Siinä meinaa tyttöpippeli alkaa vähän kovettumaan. Tuntuu lähes yhtä hyvältä se suihku kuin oikean saaminen syvälle reikään... ;P

Vierailija
14/27 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka. Ikinen. Kerta. :D Mies24

Odotatteko aina, että se menee kokonaan ohi ja kestääkö siinä kauan? Vai lähdettekö joskus pois vaikka olisi vielä osittainen erektio? Näkyykö se?

Vierailija
15/27 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui ikuisuuden? Onko tuossa yhtään Lapin lisää

Vierailija
16/27 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes puolikovaa uikkareissa. Ehkä voisi jos alasti.

Vierailija
17/27 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus opiskeluaikana ollut pitkään laukeamatta ja menin uimahallissa porealtaaseen. Altaassa oli jonkin verran porukkaa ja piti mennä juuri siihen vapaaseen kohtaan istumaan. No siinä poreet tuli suoraan munille eikä ollut tilaa liikkua. Sain nopeasti ihan armottoman stondiksen ja kiemurtelin siinä, etten laukeisi. Tuskallista päättää, että noustako ylös täydestä altaasta valtavan seisokin kanssa vai laukeeko ihan kohta siihen paikkaan. 😆

Mulla on kerran käynyt näin ja oli ihan supernoloa yrittää pitää naamaa peruslukemilla jäätävän orgasmin kourissa, kun poreet hieroi kauttaaltaan ja ihmisiä ympärillä. En tiedä miten hyvin onnistuin ja miltä näytin. Ja voin sanoa, että oli uikkarit jäätävässä kunnossa, kun pääsin suihkuun. Töhnä oli niin sotkeutunut kankaaseen niin, että hinkkasin niitä saippualla varmaan puoli tuntia. 😂

Vierailija
18/27 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kerran käynyt näin ja oli ihan supernoloa yrittää pitää naamaa peruslukemilla jäätävän orgasmin kourissa, kun poreet hieroi kauttaaltaan ja ihmisiä ympärillä. En tiedä miten hyvin onnistuin ja miltä näytin. Ja voin sanoa, että oli uikkarit jäätävässä kunnossa, kun pääsin suihkuun. Töhnä oli niin sotkeutunut kankaaseen niin, että hinkkasin niitä saippualla varmaan puoli tuntia. 😂

Puoli tuntia!! Tarkka ilmaisu. Omistatko waterproof kellon?

Vierailija
19/27 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorri kirjoitti:

Kerran olin porealtaassa n 77 vuotiaan naisen kanssa ja ite 44,mietin miltä tuntui käydä hänen haarainvälissä. Sain aivan valtavan stondiksen, piti odottaa että nainen lähti ja varmaan vartti vielä sen jälkeen....

Olisi kannattanut hieroa tuttavuutta

Vierailija
20/27 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes puolikovaa uikkareissa. Ehkä voisi jos alasti.

Alasti porealtaassa, jossa on poresuuttimia myös istuinosassa… Hmm.. voisin kuvitella, että kulli pomppii aika iloisesti ja kassit saa samalla mukavasti hierontaa. Eli erektio on satavarma ja heppi tanassa pitäisi altaasta nousta, jos ei porealtaaseen laukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän