Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä siitä, jos miehen kalu uppoaa jinun toisen pimppaan kuin omaanne?

Vierailija
29.12.2014 |

miksi olette kateellisia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on toisinpäinkin ihan ok. Rakastelu on rakkauden fyysinen ilmentymä, ei sitä voi jaella kaikille vastaantulijoille, se on se ainoa asia joka erottaa parisuhteen kaveri- tai sukulaisuussuhteesta. Vain lapsellinen ihminen voi ajatella noin ap, oletko jo 14v ?

Vierailija
2/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yksiavioinyksiavioinen, tuntuisi pahalta, olisin mustasukkainen ja loukattu. Uppoisi edes tähän omaani useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kateellinen, mutta en halua tauteja enkä satiaisia.

Vierailija
4/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat kateellisia siitä, jos vieras kalu uppoaa vaimon pimppiin.

Ei ole mielestäni normaalia olla kateellinen siitä, jos vieras kalu vähän soutaa vaimon pimperoa, ei se siitä kulu.

Vierailija
5/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:13"]

En oo kateellinen, mutta en halua tauteja enkä satiaisia.

[/quote]

Minä taas haluan, meitä on moneksi, älä tuomitse, jos et ymmärrä.

Nytkin odottaa antibiootit, ja olen onnellinen kaikesta.

Ap.

Vierailija
6/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä meistä muista välität? Elä sinä kuten haluat.

Vierailija
7/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi minulle 13 vuotta sitten, että "Älä koskaan petä minua, koska sitten en voi katsoa sua enää samalla tavalla." En ole pettänyt, eikä hänkään ole pettänyt minua. Voimme edelleen katsoa toisiamme silmiin hyvällä omatunnolla.

Vierailija
8/11 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhde perustuu luottamukselle. Jos luottamuksen pettää, suhteelta on pohja pois. Mitä tekee ihmissuhteella,  jossa toiseen ei voi luottaa siinä tärkeimmässä, läheisimmässä asiassa? Jos tuntee tarvetta seksiin jonkun muun kanssa, niin miksei omaa selkärankaa ja lopeta sitä toista suhdetta ensin? Sekin sattuu vähemmän kuin selän takana pettäminen. Petturiin en luottaisi, en työasioissa, en ystävänä, en koskaan.

Vierailija
9/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks WIkaa oli parasta kirjotusta,

t iskä

Vierailija
10/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eria pettää (luottamus) kuin harrastaa seksiä jonkun muun kanssa.

Olen eri mieltä kakkosen kanssa siitä, että seksi on rakkauden fyysinen ilmentymä. Seksi on seksiä ja parisuhteen erottaa muista suhteista monesta muusta seikasta, mm. yhteisten lasten ja kodin ja talouden puolesta. Heiveröistä minusta jos yhteiselämä riippuu siitä, että ei harrasteta seksiä kenenkään muun kanssa. Siis eikö se tarkoita sitä, että jos seksiä saisi muualtakin, niin ei enää kiinnostaisi niin miellyttää omaa kumppania arjessa, ei huvittaisi keräillä sen sukkia lattialta tai tankata sen autoa tai olla kohtelias anopille tai kuunnella sen huolia. Minä haluaisin tehdä noita koska haluan sen suhteen ja sen vakauden, että on joku ihminen vierellä vuosikaudet ja joku jonka kanssa kasvattaa yhteiset lapset.

Mutta ymmärrän sen, että on ihmisiä joille seksi on erityisesti tunneasia ja se täytyy jotenkin pitää puhtaana. Ainoat syyt miksi en itse harrastaisi seksiä suhteen ulkopuolella, on sairauksien tms. ongelmien pelko ja se etten halua huonoa seksiä.

Vierailija
11/11 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan siitä kiinni kuinka suhteen osapuolet on keskenään sopineet. Kumppanille pitää sallia sama mitä itsekin tekee.

Mulla on omakohtaista kokemusta suhteesta jossa luottamus oli mennyt. Siinä suhteessa ei ollut hyvä olla.

Nykyisen kumppanini kanssa luottamus toimii, seksi on hyvää ja olen ylpeä siitä että olen uskollinen. Suhde olisi kuitenkin mennyttä jos kumppanini pettäisi. Jos hän taas kertoisi haluavansa välillä seksiä jonkun toisenkin miehen kanssa niin sitten hankitaan hänelle se toinen mies vaikka kolmanneksi pyöräksi sänkyymme. Sehän voisi olla kiihottavaakin. Vastavuoroisesti voisimme sitten hakea myös naista kolmanneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän