Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muuttaminen reikä seinässä

Vierailija
29.12.2014 |

löin kerran oven liian kovaa seinää ja nyt siin on suht pieni reikä. pitääks se korjaa ennen muuttamista ja miten se korjataan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa korjata,voivat ottaa korjauskulut muuten vuokratakuusta(siis jos vuokrakämppä)

Ite korjaushomma pieni juttu. Ostat tuubin valmista korjauslaastia rautakaupasta, täytät kuopan ja kun kuivunut hiot vähän santapaperilla.

Vierailija
2/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmillaan tuollaisen korjaaminen käy tasoitekitillä. Jos siinä kohdassa on maalia niin sitten kitin päälle maalaus vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:39"]Kannattaa korjata,voivat ottaa korjauskulut muuten vuokratakuusta(siis jos vuokrakämppä)

Ite korjaushomma pieni juttu. Ostat tuubin valmista korjauslaastia rautakaupasta, täytät kuopan ja kun kuivunut hiot vähän santapaperilla.
[/quote]

Onks se korjauslaasti valkosta kuivuneena

Vierailija
4/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:39"]Kannattaa korjata,voivat ottaa korjauskulut muuten vuokratakuusta(siis jos vuokrakämppä)

[/quote]

Ei oo vuokrakämppä mut alkaakoha ne uudet ostajat valittaa ku selvii et siin on reikä joka on nyt piilossa ettei näy

Vierailija
5/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oma asunto niin ei tarvi, jos on vuokra, niin korjaus peritään sulta jos et korjaa itse.

Riittäisikö jos liimaisi jonku vastaanottavan pehmikkeen päälle?

Vierailija
6/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:44"]Jos on oma asunto niin ei tarvi, jos on vuokra, niin korjaus peritään sulta jos et korjaa itse.

Riittäisikö jos liimaisi jonku vastaanottavan pehmikkeen päälle?
[/quote]

Mut tuleekoha niiltä ostajilta jotai valitusta ku huomaa ton reijän. Oma kämppä on kylläki

Vierailija
7/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:39"]Kannattaa korjata,voivat ottaa korjauskulut muuten vuokratakuusta(siis jos vuokrakämppä) Ite korjaushomma pieni juttu. Ostat tuubin valmista korjauslaastia rautakaupasta, täytät kuopan ja kun kuivunut hiot vähän santapaperilla. [/quote] Ei oo vuokrakämppä mut alkaakoha ne uudet ostajat valittaa ku selvii et siin on reikä joka on nyt piilossa ettei näy

[/quote]

Laitat kokeintaan tota korjauslaastia ei tarttr maalata. Uudet omistajat saattaa joka tapauksessa tehdä pinetä pintaremonttia. Kysy niiltä suoraan. Vuokrakämppä kannattaa aina laittaa kuntoon ettei jää vuokratakuu sisälle.

Vierailija
8/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:44"]Jos on oma asunto niin ei tarvi, jos on vuokra, niin korjaus peritään sulta jos et korjaa itse. Riittäisikö jos liimaisi jonku vastaanottavan pehmikkeen päälle? [/quote] Mut tuleekoha niiltä ostajilta jotai valitusta ku huomaa ton reijän. Oma kämppä on kylläki

[/quote]

Ei tule valitusta. Katsoessaan asunnon läpi myyntiesittelyssä ostajat kyllä varmaan itse asian huomaavat, mutta tuskinpa vaikuttaa mitenkään asunnon kaupaksimenoon, kun tietävät että on helppo ja halpa korjata. Ja tosiaan ei voi sitten jälkeenpäin valittaa, tuollaiset asiat pitää itse huomata ennen kuin kaupat tekee, ja sen asunnon ostaa siinä kunnossa kun se tarkastushetkellä oli.

Vierailija
9/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:44"]Jos on oma asunto niin ei tarvi, jos on vuokra, niin korjaus peritään sulta jos et korjaa itse. Riittäisikö jos liimaisi jonku vastaanottavan pehmikkeen päälle? [/quote] Mut tuleekoha niiltä ostajilta jotai valitusta ku huomaa ton reijän. Oma kämppä on kylläki

[/quote]

Tulee , jos ovat perus AV-settiä!

Vierailija
10/10 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:47"]

[/quote]

Ei tule valitusta. Katsoessaan asunnon läpi myyntiesittelyssä ostajat kyllä varmaan itse asian huomaavat, mutta tuskinpa vaikuttaa mitenkään asunnon kaupaksimenoon, kun tietävät että on helppo ja halpa korjata. Ja tosiaan ei voi sitten jälkeenpäin valittaa, tuollaiset asiat pitää itse huomata ennen kuin kaupat tekee, ja sen asunnon ostaa siinä kunnossa kun se tarkastushetkellä oli.
[/quote]

Sitä reikää ei näy nyt ku on peitetty kuvilla