Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kotiintuloajat 17-vuotiaalle uudeksi vuodeksi?

Vierailija
29.12.2014 |

Viime uutena vuotena joutui putkaan juopottelun takia. Lupasi ettei toistu, mutta tiedän että jos ulos tänä uutena vuotena hänet päästän niin varmasti jonkin verran alkoholia juo. N. 6kk niin on täysi-ikäinen, joten en viitsi ulos menoa kokonaan kieltääkään. Jos annan olla yhteen yöllä, olenko liian lepsu?

Tyttö on fiksu, hyvässä koulussa ja hyvää vauhtia parantumassa syömishäiriöstään (kavereiden kanssa taas lähentymään päin). Itse en kohtuullisesta juomisesta tuon ikäiselle jaksa kamalasti raivota ja huutaa, mutta mietin vain miten sossut reagoi jos taas jää kiinni..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolelta öin kotiin ainakin meillä päin.

Vierailija
2/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aamulla. Neljän viiden aikaan on ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti vuorokauden vaihtumisen jälkeen nokka kohti kotia.

Vierailija
4/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä kyllä enää 17-vuotiaalle ole mitään kotiintuloaikoja :D

Vierailija
5/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lopetin kotiintuloaikojen vahtimisen siinä vaiheessa kun tyttö alkoi lähestyä 18 vuotta. Siksi, että pystyin jo luottamaan häneen, siksi, että tyttö oli melkein täysi-ikäinen, eikä se muutos tapahdu yhdessä yössä, sitä pitää vaan pikkuhiljaa alkaa luottamaan ja antaa enemmän vastuuta kun aiemmin.

Kun tyttö oli teini, olin tosi tiukka, ja hölmilyjä meilläkin tapahtui, ei tosin putkaan ole joutuntu koskaan, mutta mm. päihdeklinkalla hänen kanssaan käytiin (vaikka sanoisin, että monilla oli pahempia päihdeongelmia, minä vaan halusin puuttua asiaan kunnolla ja kun siihen kerran sai ulkopuolista apua, niin otin sen vastaan). Mutta nuo ikävät ajat meni ohi, ja tyttö otti opikseen, juo aika maltillisesti nykään, ja usein on jopa ihan selvin päin kapakassa käytyäänkin (no kyllä se joskus taitaa vähän enemmänkin ottaa, mutta se on kuitenkin harvinaista).

Vierailija
6/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se siellä omassa talossaan aseta itse itselleen (ja avomiehelleen9 kotiintuloajat. On kasvatettu siten, ettei tarvitse enää muutamaa kuukautta 18-vuotiaana paapoa kuin pikkulasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä keskustelisin siitä, missä ja kenen kanssa aikoo iltansa viettää. Keskutelisin myös alkoholin käytöstä ja ainakin siitä, että omat rajansa pitää tuntea ja mitä riskejä liittyy siihen, että juo itsensä putkakuntoon. Yhdeltä kuulostaa ihan passelilta kotiintuloajalta tuon ikäiselle, kyllähän raketit täytyy voida katsoa.

Vierailija
8/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 02 pyydä tyttö tulemaan kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotiintuloaikoja!