Plastiikkakirurgia
Tietääkö joku voiko plastiikkakirurgialla saada pienemmän kokoisen kallon? Pääni on mielestäni liian leveä ja pitkä takaa. Taustalla tapaturma jonka johdosta kallo laajentunut.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kallo ei voi tapaturmaisesti laajentua, ap. Tarkoitatko, litistynyt?
Join suuren määrän vettä itsemurha tarkoituksessa (n.6 litraa kertalla) ja silloin tuntui, että kallo laajeni.
Tämä on puitu ennenkin. Kallo ei laajene vaikka joisit tankkiautollisen vettä.
Se, että sinua on kehotettu menemään kallonkutistajalle, on vihje psykiatrisen avun tarpeestasi, ei pääsi koosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on puitu ennenkin. Kallo ei laajene vaikka joisit tankkiautollisen vettä.
Se, että sinua on kehotettu menemään kallonkutistajalle, on vihje psykiatrisen avun tarpeestasi, ei pääsi koosta.
Mulle näin on käynyt vaikka kukaan ei sitä usko.
Mistä löydän osaavan lääkärin joka otttaa tämän asian tosissaan eikä passita mt puolelle??
Tämä on samaa tasoa, kun mun juoppo ex-kaveri oli vakuuttunut, että häneltä on hartiasta joku lihas surkastunut kokonaan pois. Ihan normaalisti toimi, eikä mitään näkynyt (oli kyllä ollut turvoksissa jossain kohtaa), mutta pois oli kuitenkin varmasti surkastunut :'D
Vierailija kirjoitti:
No ei sille sun päälles nyt kuitenkaan mitään voida tehdä
Kyllähän plastiikkakirurgialla voidaan? Jos vaihtoehtona on se tai kuolema niin kyllä mä sen plastiikkakirurgian valitsen.
Ei voi auttaa, plasiikkakirurgia korjaa rustoa ja lihaksia, ei luita. Kalloon muotoon vaikutat parhaiten kampauksella, joten asian korjaaminen vaatii enemmän tukkajuttuja kuin kallon muokkaamista. Jos olet vähähiuksinen tai mies ja kaljuuntumassa, rohkeasti kokeilemaan peruukkeja, niillä jos millä pään muoto muuttuu radikaalisti. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi auttaa, plasiikkakirurgia korjaa rustoa ja lihaksia, ei luita. Kalloon muotoon vaikutat parhaiten kampauksella, joten asian korjaaminen vaatii enemmän tukkajuttuja kuin kallon muokkaamista. Jos olet vähähiuksinen tai mies ja kaljuuntumassa, rohkeasti kokeilemaan peruukkeja, niillä jos millä pään muoto muuttuu radikaalisti. Tsemppiä!
Olen opiskellut, että koreassa esim leukaluuta sahataan jotta saadaan leukalunjaa kapeammaksi niin miksi pään muotoilu ei olisi mahdollista?
On suomessa pakko olla jokin lääkäri kuka tekee tällaisia leikkauksia??!
Kallo ei voi tapaturmaisesti laajentua, ap. Tarkoitatko, litistynyt?